Svijet mode, ali i vizualni svijet Instagrama, protekli se tjedan uzbudio oko nove kampanje modne kuće Valentino.
Tijekom proteklog tjedna na IG profile poznate modne kuća pojavile su se fotografije nove kampanje za modne dodatke. No, čini se kako je jedna od njih izazvala pravu buru komentara i mišljenja. Autoportret Michaela Baileyja Gatesa, fotografa koji potpisuje kampanju, bio je meta nekih prilično ružnih i uvredljivih internetskih komentara u vezi s njegovim androgenim i “neutralnim” izgledom po pitanju spola. Na fotografiji koja je do danas dobila preko 10. 000 komentara Gates se vidi s dugom raspuštenom kosom, bez odjeće nagog tijela, a u ruci drži Valentino torbu. O kampanji se oglasio i kreativni direktor kuće Pierpaolo Piccioli rekavši “kako zlo leži u oku promatrača”, a ostavio je i poduži komentar na vlastitom IG profilu.
View this post on Instagram
“Nakon što je fotografija objavljena na službenom profilu na Maison Valentino, puno je ljudi reagiralo mržnjom i agresivnim komentarima. Moj posao je pružiti svoju viziju ljepote u skladu s vremenom u kojem živimo. Ljepota i koga smatramo lijepim, odraz su vlastitih vrijednosti. Svjedoci smo velikog, ogromnog pomaka u ljudskoj vrsti, sve pokrete samosvijesti vodi ista ideja: evolucija je moguća ako je moguća jednakost, ako je moguća inkluzivnost, ako se brane ljudska prava i štiti sloboda izražavanja. Mržnja nije izraz, mržnja je reakcija na strah, a strah se lako može pretvoriti u nasilje, što može biti komentar ili agresija na dva tipa koja se ljube u podzemnoj željeznici. Moramo se suprotstaviti i osuditi svaki oblik nasilja, mržnje, diskriminacije i rasizma i ponosan sam što koristim svoj glas i svoj posao da to učinim, sada i zauvijek. Ova slika je autoportret mladog lijepog čovjeka, a zlo je u oku promatrača, a ne u njegovom golom tijelu. Promjena je moguća, nitko nikada nije rekao da će to biti lako, ali spreman sam suočiti se s poteškoćama, u ime slobode, ljubavi, tolerancije i rasta” napisao je dizajner.
View this post on Instagram