Hotelski dragulji Crikveničke rivijere

Najvažnija hotelska kompanija na Crikveničkoj rivijeri i jedna od većih u hrvatskom turizmu, Jadran Hoteli & Kampovi, povodom svoje 60. obljetnice poslovanja, predstavila je 10. travnja 2024. svoju ponudu slovenskim i hrvatskim medijima, fokusirajući se na Boutique Hotel Esplanade, koji s razlogom nosi titulu oaze Crikveničke rivijere.

Crikvenička rivijera, jedno od najstarijih odmarališta na Mediteranu, ime je dobila po šarmantnom gradiću Crikvenici. Smješteni uz obalu, ali ipak blizu centra, hoteli i kampovi Jadran d.d. grupacije predstavljaju povijesno bogatstvo među najstarijima na Jadranu, sada pretvoreni u hotele s bogatom ponudom.

Ukorijenjenom u povijest, zadržavajući izvornu vanjsku arhitekturu, a istovremeno preoblikujući unutrašnjost u skladu s modernim trendovima, današnji hoteli predstavljaju izazov svim suvremenim gostima željnima doživljaja s bogatom tradicijom, pričama, okusima i mirisima.

Boutique Hotel Esplanade, s poviješću koja seže od 1930. godine, prošao je kroz obnovu investicijama Jadrana u posljednjim godinama. Time je hotel ponovno zasjao u svom nekadašnjem sjaju, uz dodatak suvremenog dizajna. Gostima nudi sve što očekuju; od personaliziranih usluga, interneta, parkirališta, udobnih soba, wellness i spa tretmana, s posebnim naglaskom na izvanredna gastro iskustva. Gastronomska ponuda hotela, obogaćena tradicionalnim i lokalnim okusima, obuhvaća širok spektar internacionalnih kulinarskih delicija s tendencijom fine- dinning restoranske ponude. Posebno treba istaknuti specijalnu rakijarnicu “Hall of Fame” u hotelu Esplanade, koja nudi impresivan izbor od 101 craft rakije iz cijele Hrvatske.

Velika prednost portfelja Jadranovih hotela i kampova je njihova blizina prometnicama i dostupnost svim vrstama prijevoza, te blizina većim gradovima poput Rijeke i Zagreba, ali i sama blizina mora s prekrasnim šetnicama za opuštanje i uživanje u pogledu.

Osim uživanja u Jadranovim Hotelima i Kampovima, gostima Crikvenice pruža se mnoštvo raznolikih aktivnosti, od kulturnih do sportskih, te različite manifestacije tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu istražiti Muzej grada Crikvenice, uživati u kvalitetnim vinima u vinarijama poput Grand Estate Village Winery ili Vinarije Pavlomir u poznatoj vinskoj regiji Vinodolskoj dolini.

“Bez obzira na sve velike i divne projekte koje sam do sada odradila, doživljavam ovo kao svoj glavni životni i poslovni izazov, i ustvari sam jako ponosna zbog toga, ali i oprezna jer su očekivanja i potrebe zaista velike. Crikvenička rivijera itekako ima snagu omiljene turističke destinacije po svim aspektima i sigurna sam da je možemo ponovo izdignuti na mjesto koje joj pripada. Naša vrata ka Europi, auto destinacija na dohvat ruke, prepoznata kao oaza wellbeinga, s divnim prirodnim okruženjem, zdravstvenim obilježjima, logistikom za sportski turizam, odmorišni turizam, obiteljski i onaj poslovni turizam, sve je to sažeto u ovoj pomalo zaboravljenoj destinaciji. Velika mi je želja posvetiti se rebrandingu i repozicioniranju kompanije Jadran, samim time i grada, te konceptualizirati naše hotele uz sinergiju s glavnim prodajnim značajkama same lokacije, a kako bi konačno postali tržišno pozicionirani i prepoznati kroz svoje produkte, uslugu, cjelokupnu ponudu. Jadran je spreman za cjelovitu transformaciju i jako me veseli nesebična podrška samih vlasnika, ali i lokalne samouprave i uprave, turističke zajednice, lokalne zajednice, i svih naših partnera”, izjavila je predsjednica uprave Jadran Hotela i Kampova Irina Tomić.