J.Crew želi preuzeti modni brend Madewell

(J.Crew, Instagram)

Uprava J.Crewa dala je službeno priopćenje za medije u kojem je objavila da razmišlja o preuzimanju Madewell brenda. Ovo je velika vijest za J.Crew jer se tijekom godina brend bori s padom prodaje, dok je Madewell vrtoglavo rastao posljednjih godina.

”Vjerujemo da bi potencijali Madewell brenda koji je imao rekordnu 2018. godinu, mogao dodatno ojačati našu bilancu te povećati ukupnu financijsku fleksibilnost kako bi uspješno riješili dospijeće dugova, dajući nam bolju platformu za postizanje punog potencijala na duži rok”- izjavio je Michael Nicholson, privremeni direktor J.Crew grupe koji je prethodno radio kao predsjednik tvrtke.

Dok se J.Crew bori s padom prodaje, Madewell ubrzano raste. IPO će omogućiti tvrtki da iskoristi uspjeh Madewella dok reorganizira J.Crew brend. Navodno J.Crew grupa ima dug preko 1.7 milijardi dolara, a sada je dala javnu ponudu Madewellu te se u drugoj polovici godine očekuje uspješna suradnja.

mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka