Francuska je poznata po luksuznim modnim kućama i vrhunskoj proizvodnji torba, a među brojnim brendovima otkrili smo jedan koji nam se jako svidio. Radi se o brendu Cordiz, koji iza sebe ima zanimljivu obiteljsku povijest. Zato smo popričali s mladom dizajnericom Marinom Dias koja nam je otkrila sve o brendu, kolekcijama i jednoj torbi kojom smo se posebno oduševili.

Marina je odrasla u obitelji koja se bavila proizvodnjom torba za luksuzne brendove. Les Ateliers Cordiz i dan-danas proizvodi za druge brendove, ali ima i vlastitu modnu marku Cordiz, na čelu koje je upravo Marina. Nakon rada u poznatim modnim kućama poput Elie Saaba te Balmaina, Marina se 2020. vratila u obiteljsku tvrtku kako bi unijela dašak modernosti u brend, a kako je to postigla pročitajte u nastavku. Brend svoje torbe prodaje na vlastitom webshopu, ali i u dućanima poput pariškog Galeries Lafayette.

Dizajnerica brenda Marina Dias s INDI modelom torbice

Možete li nam reći nešto o povijesti brenda?

Cordiz je isprva bio atelje za proizvodnju torbi za druge brendove, stvorili su ga moji roditelji na jugu Francuske 1982. godine. Godine 1988., Cordiz je postao i brend za sebe, počeli smo dizajnirati vlastite torbe. Polako je brend stavljen sa strane kako bi se usredotočilo na glavnu rastuću aktivnost poslovanja, a to je proizvodnja. Kroz godine, savoir-faire Les Ateliers Cordiza postao je dobro poznat i sada radi s najvećim luksuznim kućama.

Dizajnerica s torbicom brenda (iz suradnje s brendom Lecourt Mansion)

Je li odrastanje u obitelji koja se bavila proizvodnjom torba utjecalo na Vašu ljubav prema modi i modnim dodacima?

Apsolutno! Doista, odrastanje uz Les Ateliers Cordiz bio je prekrasan izvor inspiracije i snova. Kao dijete, voljela sam se igrati s uzorcima u boji, različitim materijalima i metalnim dijelovima, gledala sam roditelje dok su radili. Divila sam se detaljima i preciznosti geste, načinu razmišljanja, logici potrebnoj da se stvori ono što zamišljate.

Radili ste u mnogim luksuznim modnim kućama kao što su Elie Saab, Balmain, Chloé prije nego što ste počeli dizajnirati za Cordiz. Kakvo je bilo to iskustvo, što ste naučili iz tog vremena?

Iskreno, nisam naučila ono što mi je danas potrebno za upravljanje vlastitim brendom. Ali moja prva profesionalna iskustva bila su pravo zadovoljstvo u smislu da sam vidjela svijet o kojem sam oduvijek sanjala, ali i otkrila kako izgleda biti “iza kulisa” tako velikih kuća.

Kada ste počeli dizajnirati za obiteljski brend i kako to da ste se za to odlučili?

Preuzela sam brend Cordiz 2020. godine kako bih ga “protresla”. 🙂 Došlo je to prirodno kad sam odlučila raditi kao freelancer. Jedan od mojih prvih klijenata bio je vlasnik brenda kožnih proizvoda koji je tražio francuski savoir-faire. Prije toga radila sam kao dizajnerica luksuznog ready-to-weara i nisam očekivala da ću jednog dana raditi kao dizajnerica kožne galanterije. Kad sam se odlučila specijalizirati za kožne zanate, imalo je smisla vratiti se obiteljskom poslu.

Kakva je Cordiz estetika, kako biste opisali svoje torbe, što ih čini posebnima?

Naša vizija jest biti dinamičan brend kroz koji se spajaju raznoliki i neograničeni kreativni svjetovi. Naša estetika je minimalistička, ali i hrabra, s nekim naglascima žarkih boja. Oblikovan kreativnim i živopisnim pristupom i vođen svjesnim vrijednostima, Cordiz nastoji gurati granice. Cilj nam je kombinirati kreativnu viziju, s kvalitetom francuskog know-howa i iznimnih materijala za dizajniranje torba koje podnose test vremena.

Torba INDI, koja oblikom podsjeća na “kolačiće sreće”, izgleda vrlo cool. Ispričajte nam priču o toj torbi, kako ste je dizajnirali, koja je bila inspiracija?

Željela sam spojiti u dizajn INDI torbe različite inspiracije koje su mi došle tijekom putovanja u mnoge zemlje i kulture. Poput japanskog origamija, INDI se može zavezati ili raširiti poput Furoshikija. Također izgledom podsjeća na čuvene fortune cookies. Njegov zaobljeni oblik omogućuje da se nosi kao mala kugla ili pak kao ravna torba, a istovremeno nudi dobar kapacitet i izgled koji se mijenja tijekom dana ili prigode.

Vaše torbe proizvode se samo od kožnih zaliha (tzv. dead stock). Možete li nam reći nešto o tome i drugim održivim praksama koje koristite?

Cordiz je marka modnih dodataka koja koristi isključivo višak kože vrhunske kvalitete. Vođeni vrijednostima odgovornije potrošnje, transparentnim proizvodnim procesom i sublimacijom prirodnog materijala (iz prehrambene industrije), želja nam je podijeliti viziju svijeta u kojem možemo odabrati održivost i kvalitetu umjesto količine. Cordiz tim zamišlja svoje kreacije kao svjesne akvizicije koje odražavaju sve te vrijednosti. Torbe su izrađene s najvećom pažnjom u ograničenim količinama uz jamstvo ručne izrade koja svaku torbu čini jedinstvenom.

 

 

Foto: Cordiz