Islandska turistička zajednica nemilosrdna je prema Facebookovoj novoj strategiji o proširenoj stvarnosti – i postigla da svi pričaju o njima
Dvominutni video na YouTube kanalu “Inspired by Iceland” predstavlja Icelandverse, “revolucionarni pristup o tome kako povezati naš svijet, a da ne budemo super čudni” nazivajući ga “poboljšanom stvarnošću bez VR seta koji izgleda glupo”. Pretpostavljamo da vas je i sam opis malo nasmijao, a ako jest, dijelite tu reakciju s mnogima na društvenim mrežama.
“Introducing The Icelandverse” pokazuje nevjerojatno impresivno islandsko okruženje u kojem je “sve stvarno”, od aurore borealis i vulkanskog krajolika, preko “stvarno velikih gejzira” do “ptica koje možete gledati”, pritom skrećući pozornost na brojne nevjerojatne krajolike.
Koncept Icelandversea objašnjava “Chief Visionary Officer” Zack Mossbergsson, čija frizura, pretjerano entuzijastično nanošenje kreme za sunčanje i neugodni maniri upućuju na osnivača Facebooka, koji je vrlo nedavno najavio veliku promjenu i promijenio naziv tvrtke u Meta, nakon brojnih kontroverzi oko sigurnosti privatnih podataka te najavio novu, proširenu stvarnost, o čemu je naša glavna urednica Nives Bokor dala svoj komentar.
Iako smo navikli na kojekakva ružna ismijavanja, ovaj turistički video nas baš veseli u vrijeme kada nam nije najsmješnije, i zaista je palac gore za kreativno i simpatično zadirkivanje lišeno neukusa. Da je sve u dobrim namjerama, dokazuje i činjenica da je na sve reagirao i Zuckerberg “himself”, objavom: “Nevjerojatno. Moram uskoro otputovati u Icelandverse. Drago mi je da i ti nanosiš kremu za sunčanje.”
Ovo je mogao, uostalom samo Island, kad zaista i jest kao izmišljen – kako zbog svojeg krajolika, tako i zbog politike.
Foto: Chip Somodevilla/Getty Images Entertainment via Getty Images