Čarape odavno nisu što su nekoć bile, bezlični i gotovo neprimjetni komadić tkanine koji sramežljivo proviruje između ruba hlača i cipela, detalj koji kupujemo stihijski, bez previše razmišljanja i na koji ne obraćamo pažnju
Već nekoliko sezona, čarape su modni statement, dodatak koji našim odjevnim kombinacijama daje karakter, čini ih zanimljivima, drugačijima, pomaknutima ili razigranima. Danas odbacujemo sva pravila koja su donedavno vrijedila i fokus stavljamo na detalj za koji prije nismo dovoljno marili – čarape nosimo u paru sa sandalama, navlačimo ih do koljena, šarene verzije kombiniramo sa strogim odijelima, uzorcima spašavamo dosadne outfite i, najvažnije, više ih ne skrivamo!
Razbiti gradsko sivilo i unijeti šarenilo u svijet čarapa odlučili su i Filip Eterović i Dorja Horvatić, dvoje najboljih prijatelja koji su ovih dana pokrenuli novi hrvatski brend HYPERsocks. Zajedno s lansiranjem brenda u zagrebačkom klubu Pločnik koji su popratili brojni čarapoljupci željni odvažnog dizajna, svjetlo dana ugledala je i prva HYPERsocks kolekcija koja se sastoji od pet različitih modela čarapa (i jednog modela u dvije različite kombinacije boja), a čiju je kampanju svojim objektivom snimila Doris Fatur.
Dizajn se bazira na upečatljivoj i razigranoj, ali pritom nipošto djetinjastoj, estetici. Nenametljive, ali jedinstvene, s fokusom na uzorke geometrijskih oblika i pastelne boje, čarape iz prve HYPERsocks kolekcije beskompromisno će razveseliti svaka stopala, izmamiti osmijeh i zašareniti svaki styling, unijeti dašak ležernosti i opuštenosti te staviti točku na “i” svakom stilu.
Kako sami kažu, njihove vesele i razigrane čarape rezultat su zajedničke ljubavi prema dizajnu, umjetnosti, glazbi, modi i životu, ali osim kreativnog i interesantnog dizajna, Filipu i Dorji prioritet kod izrade HYPERsocks čarapa je i njihova udobnost i kvaliteta, ali i etično poslovanje i ekološka održivost. Pod premisom “Misli globalno, djeluj/podrži lokalno”, svi HYPERsocks modeli čarapa brižno se i pedantno izrađuju u malenoj hrvatskoj obiteljskoj tvornici Miro, dok najfiniji talijanski pamuk koji čini HYPERsocks čarape dolazi iz tvrtke Olcese koja se može podičiti tradicijom dugom 120 godina.
No, osim što će kupcima ponuditi posve drugačiji proizvod kakav nemaju prilike kupiti u Hrvatskoj, HYPERsocks planira biti drugačiji i kada je u pitanju marketing. Kako bi stvorili zajednicu istomišljenika, HYPERsocks tim u planu ima čitav niz zanimljivih akcija čija je svrha povezati i potaknuti talentirane kreativce na djelovanje, probuditi lokalnu zajednicu i ujediniti je bez obzira na različitosti, ali i ostvariti suradnje s drugim brendovima, kreativnim pojedincima i umjetnicima.
Nakon prve kolekcije, koja je već potaknula značajan interes modne publike, HYPERsocks ve ć planiraju novu koja bi u prodaju trebala doći uskoro. A do tada, bacite pogled na prvu kolekciju ovdje i razveselite svoja stopala, vrijeme dosadnih čarapa odavno je prošlo!