Na temelju milijuna recenzija gostiju, Booking.com objavio je da će podijeliti 1 147 344 nagrada Traveller Review Awards za 2021. godinu, odajući tako priznanje partnerima iz 220 zemalja i teritorija koji su putnicima pružili nezaboravna iskustva, bilo da su rezervirali smještaj, unajmili automobil ili taksi iz/do zračne luke
Brojnost i raširenost dobitnika ove nagrade u njezinoj devetoj godini dodjeljivanja snažan je pokazatelj predanosti i otpornosti Booking.com-ovih partnera koji su u svakom kutku svijeta uspjeli pružiti putnicima nevjerojatna iskustva u godini nezapamćenih izazova za cijeli sektor. Uz toliko sjajnih dobitnika, uključujući njih 52.992 iz Hrvatske, čime je naša zemlja smještena među top 5 najnagrađivanijih zemalja svijeta iza Italije (151.801), Španjolske (81.341), Francuske (77.687) i Njemačke (63.829), Booking.com otkriva i ključne karakteristike izvrsnog boravka, najgostoljubivija mjesta u Hrvatskoj i nevjerojatno raznoliku ponudu koja čini bazu partnera koji se mogu pohvaliti nagradom Traveller Review Award 2021.
Ključne karakteristike izvrsnog boravka
Booking.com nagrade Traveller Review Awards 2021 otkrivaju podatke o preferencijama putnika u prošloj godini te otkrivaju da hrvatski putnici najviše cijene osoblje, čistoću i lokaciju prilikom ocjenjivanja objekata dobitnika nagrade na platformi jer upravo ta tri faktora imaju najviše ocjene među kategorijama koje putnici ocjenjuju nakon boravka.
Ove preferencije odgovaraju i svjetskim trendovima, koji pokazuju da je osoblje kategorija s najvišim ocjenama među dobitnicima nagrade Traveller Review Award 2021, a zatim slijede čistoća i lokacija. Budući da korisnici sve više paze na zdravlje i higijenu, dobitnici nagrade imali su u prosjeku 17% višu ocjenu u odnosu na prosjek ocjena za čistoću kod objekata koji nisu osvojili nagradu, što znači da je upravo to glavni razlikovni faktor za bolju dobrodošlicu.
Najgostoljubivija mjesta u Hrvatskoj
Najgostoljubivija mjesta u Hrvatskoj prema recenzijama putnika raširena su po cijeloj zemlji, od predivnih plaža i predaha u prirodi do malih i srednjih gradova koji nude mnogo kulturnih sadržaja. Na vrhu popisa, s najvećim postotkom dobitnika među objektima koji su ispunili kriterije, nalazi se Selište Drezničko, Karlovačka županija, a zatim slijede Grabovac, Karlovačka županija; Jezerce, Ličko-senjska županija; Korenica, Ličko-senjska županija; Slunj; Karlovačka županija, Smoljanac, Ličko-senjska županija; Otočac, Ličko-senjska županija; Skradin, Šibensko-kninska županija i Karlovac, Karlovačka županija.*
Kuće za odmor, apartmani i jedinstveni smještajni objekti ostaju favoriti među putnicima
Dok hoteli ostaju druga najnagrađivanija vrsta smještaja u svijetu za 2021. godinu, četvrtu godinu zaredom četiri od pet najnagrađivanijih vrsta smještaja na svijetu čine jedinstveni smještajni objekti: apartmani (484.243), hoteli (175.748), vikendice (123.145), privatni smještaj (94.003), smještaji s doručkom (78.903). Najnagrađivanije vrste smještaja u hrvatskoj za 2021. godinu uključuju apartmane, kuće za odmor, vile i hotele.
Smještaji s doručkom, smještaji na farmi, ladanjske kuće, prenoćišta i privatni smještaji činili su većinu najgostoljubivijih vrsta smještaja u svijetu, pokazujući koliko su putnicima nezaboravni boravci u jedinstvenim smještajnim objektima.** Budući da alternativni smještajni objekti čine 30% svih novih rezervacija u trećem tromjesečju 2020. godine, Booking.com se ponosi svojom velikom ponudom jedinstvenih smještajnih objekata koji putnicima nude vrhunsku uslugu.
Partneri koji nude prijevoz pomagali su putnicima da se kreću
Nedavno istraživanje Booking.com-a pokazuje da je gotovo polovica putnika iz Hrvatske (51%) otišla na putovanje automobilom u 2020. (što je iznad svjetskog prosjeka od 24%***) te da je njih 29% putovalo više unutar zemlje u 2020. u odnosu na 2019., što je gotovo jednako globalnom prosjeku od 32%***. Kako su putovanja automobilom i putovanja unutar zemlje postala uobičajenija tijekom prošle godine, Booking.com shvaća na koliki su golemi izazov naišli naši partneri koji nude prijevoz. Od povećane potražnje u određenim odredištima do brzog uvođenja povećanih mjera zaštite i čistoće između prijevoza različitih korisnika, kao što su uvođenje maski za lice i dezinficijensa te smanjenje fizičkog kontakta s korisnicima te uvođenje socijalnog distanciranja te mnogih drugih inicijativa.
Fotografije: Hrvoje Photography, Mike Swigunski, Woo Hyeon