Kolekcija koju smo imali priliku uživo pratiti na posljednjem Zagreb Design Weeku sada je dobila i svoju kampanju.

Prezentirani su pet ženskih lookova te dva muška, no sami odjevni predmeti dizajnirani su unisex, tako da se stilski mogu izmjenjivati i kombinirati u različitim varijantama.

Helen Kelen – Stratifications // Uslojavanja

Helen Kelen koristi pojam stratifikacije kao bazu u oblikovanju modne kolekcije za 2022. Stratifikacija se definira kao čin sortiranja podataka, ljudi ili objekata u različite skupine ili slojeve. U izradi modne kolekcije uslojavanja se očituju kroz tehniku upcyclinga – elementi streetwear i sportske odjeće, ali i stilovi i žanrovi elektronske plesne glazbe – preoblikovani su u modni jezik.

Uslojavanja se očituju i u načinu konstruiranja (rezovi, nabori, ispreplitanja geometrijskih i anorganskih formi) kako bi se stvorila nova cjelina i unikatan odjevni predmet. Time se naglašava snažna individualizacija nositelja. Prepletanjem, kolažiranjem i strukturiranjem ostataka tkanina koje su označene kao tekstilni višak u proizvodnji kao i dekonstrukcijom postojećeg odjevnog predmeta koji više nije u uporabi, nastaju potpuno novi.

Pojedini elementi u konstrukciji jednog odjevnog predmeta se multipliciraju, a zatim pretaču i izmjenjuju u ostalim. Kolažiranjem se isto tako integriraju različiti stilovi elektronske plesne glazbe u vizualni identitet brenda.

Paleta boja varira od crne, sive i krom srebrne do različitih nijansi zelene, kao i narančasto crvene. Svi komadi su dostupni za izradu po narudžbi, dok se pojedini ready-to-wear komadi mogu kupiti putem amsterdamskog Paro store weba.

Odjeća je, iako primarno inspirirana elektronskom glazbom i identitetom, lako prilagođava svakodnevnom nošenju te me zahtjeva “full-look” koncept kampanje. Čak i izdvojene hlače sparene s crnom majicom i čizmama čine odvažan, modno-sportski look za svaki dan.

Fotografije potpisuje Kristina Vrdoljak, styling Marcela Vrček, za makeup je zaslužan Roko Maravić i kosu Nikolija Baretić. Pred objektivom su modeli N Model agencije, Dominik K. te Gloria L.

Sve informacije i vizuale možete naći na @helennkelenn.