Kad je Hailey Bieber 2022. godine lansirala vlastiti skincare brend Rhode, mnogi su bili skeptični. Još jedan celebrity u beauty industriji? No Rhode je ubrzo dokazao da nije samo još jedan trend nego ozbiljan igrač na tržištu. S fokusom na minimalističku njegu kože, clean girl aesthetic i estetski privlačan dizajn, Rhode je osvojio srca milijuna diljem svijeta, posebno među pripadnicima generacije Z
Od viralnih TikTok recenzija do rasprodanih proizvoda poput “Peptide Lip Treatmenta” i “Glazing Milk” seruma, Rhode je postao sinonim za jednostavnu, ali učinkovitu ljepotu, a upravo je to ono što današnje tržište najviše traži. U manje od tri godine, brend je stvorio kultnu bazu obožavatelja, ostvario prodaju od više od 200 milijuna dolara godišnje i proširio se na globalna tržišta. Sada, u jednom od najzvučnijih poslovnih poteza u beauty svijetu, kozmetička tvrtka e.l.f. Beauty objavila je da preuzima Rhode za vrtoglavih milijardu dolara. Hailey će odmah biti isplaćeno 800 milijuna dolara: 600 milijuna u gotovini te 200 milijuna u dionicama, dok će dodatnih 200 milijuna ovisiti o budućim poslovnim rezultatima brenda.
View this post on Instagram
No ova akvizicija ne znači kraj za Hailey i njezinu kreativnu viziju. Naprotiv, ona ostaje na čelu kao glavna kreativna direktorica, vodi inovacije i djeluje kao strateška savjetnica unutar brenda e.l.f. Drugim riječima, Rhode ostaje Rhode, ali sada s još većim resursima iza sebe. Hailey je ovim potezom samo potvrdila koliko uspješni celebrity brendovi uistinu mogu postati, a ujedno je i postala živući dokaz da slavne osobe ne mogu više samo “posuditi lice: proizvodu jer današnji kupci traže autentičnost, kvalitetu i jasnu poruku. Hailey je sve to ugradila u Rhode, a tržište joj je to obilno vratilo.
View this post on Instagram
Brend e.l.f.
Za one koji možda ne znaju, e.l.f. Beauty američka je kozmetička tvrtka poznata po svojoj filozofiji da ljepota treba biti dostupna svima, a iz “eyes, lips, face” kratice potječe i ime brenda. Osnovan 2004. godine u Kaliforniji, e.l.f. je stekao reputaciju brenda koji nudi kvalitetne proizvode po izuzetno pristupačnim cijenama bez testiranja na životinjama i inkluzivnošću u fokusu. Zahvaljujući brzoj prilagodbi trendovima, snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama i direktnoj prodaji putem interneta, e.l.f. je uspio stvoriti lojalnu zajednicu kupaca, osobito među mlađim generacijama.
View this post on Instagram
Danas je tvrtka prisutna u tisućama dućana diljem SAD-a i šire, a njezina tržišna vrijednost broji se u milijardama dolara. Kupnjom Rhodea, tvrtka e.l.f. ulazi u novu fazu razvoja i prelazi prag iz pristupačne u premium ljepotu, ali bez odricanja svoje prepoznatljive svježine i pristupačnosti.
U svakom slučaju, ovom nevjerojatnom akvizicijom Hailey Bieber se pozicionirala kao ozbiljna poslovna žena, a prema nekim izvorima, ušla je i u klub milijardera. No možda je još važnije to što je Rhode dokazao da se i malim brojem proizvoda, ali jasnom vizijom i digitalnim znanjem, može izgraditi globalno relevantan beauty brend. Budućnost ljepote očito je u rukama onih koji znaju ispričati priču, razumiju svoju publiku i imaju hrabrost pojednostaviti stvari. Rhode to radi od prvog dana, a sad kreće u novu poslovnu fazu, i to s milijardu razloga za slavlje.
View this post on Instagram