Kad je Hailey Bieber 2022. godine lansirala vlastiti skincare brend Rhode, mnogi su bili skeptični. Još jedan celebrity u beauty industriji? No Rhode je ubrzo dokazao da nije samo još jedan trend nego ozbiljan igrač na tržištu. S fokusom na minimalističku njegu kože, clean girl aesthetic i estetski privlačan dizajn, Rhode je osvojio srca milijuna diljem svijeta, posebno među pripadnicima generacije Z

Od viralnih TikTok recenzija do rasprodanih proizvoda poput “Peptide Lip Treatmenta” i “Glazing Milk” seruma, Rhode je postao sinonim za jednostavnu, ali učinkovitu ljepotu, a upravo je to ono što današnje tržište najviše traži. U manje od tri godine, brend je stvorio kultnu bazu obožavatelja, ostvario prodaju od više od 200 milijuna dolara godišnje i proširio se na globalna tržišta. Sada, u jednom od najzvučnijih poslovnih poteza u beauty svijetu, kozmetička tvrtka e.l.f. Beauty objavila je da preuzima Rhode za vrtoglavih milijardu dolara. Hailey će odmah biti isplaćeno 800 milijuna dolara: 600 milijuna u gotovini te 200 milijuna u dionicama, dok će dodatnih 200 milijuna ovisiti o budućim poslovnim rezultatima brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by rhode skin (@rhode)

No ova akvizicija ne znači kraj za Hailey i njezinu kreativnu viziju. Naprotiv, ona ostaje na čelu kao glavna kreativna direktorica, vodi inovacije i djeluje kao strateška savjetnica unutar brenda e.l.f. Drugim riječima, Rhode ostaje Rhode, ali sada s još većim resursima iza sebe. Hailey je ovim potezom samo potvrdila koliko uspješni celebrity brendovi uistinu mogu postati, a ujedno je i postala živući dokaz da slavne osobe ne mogu više samo “posuditi lice: proizvodu jer današnji kupci traže autentičnost, kvalitetu i jasnu poruku. Hailey je sve to ugradila u Rhode, a tržište joj je to obilno vratilo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Brend e.l.f.

Za one koji možda ne znaju, e.l.f. Beauty američka je kozmetička tvrtka poznata po svojoj filozofiji da ljepota treba biti dostupna svima, a iz “eyes, lips, face” kratice potječe i ime brenda. Osnovan 2004. godine u Kaliforniji, e.l.f. je stekao reputaciju brenda koji nudi kvalitetne proizvode po izuzetno pristupačnim cijenama bez testiranja na životinjama i inkluzivnošću u fokusu. Zahvaljujući brzoj prilagodbi trendovima, snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama i direktnoj prodaji putem interneta, e.l.f. je uspio stvoriti lojalnu zajednicu kupaca, osobito među mlađim generacijama.

Danas je tvrtka prisutna u tisućama dućana diljem SAD-a i šire, a njezina tržišna vrijednost broji se u milijardama dolara. Kupnjom Rhodea, tvrtka e.l.f. ulazi u novu fazu razvoja i prelazi prag iz pristupačne u premium ljepotu, ali bez odricanja svoje prepoznatljive svježine i pristupačnosti.

U svakom slučaju, ovom nevjerojatnom akvizicijom Hailey Bieber se pozicionirala kao ozbiljna poslovna žena, a prema nekim izvorima, ušla je i u klub milijardera. No možda je još važnije to što je Rhode dokazao da se i malim brojem proizvoda, ali jasnom vizijom i digitalnim znanjem, može izgraditi globalno relevantan beauty brend. Budućnost ljepote očito je u rukama onih koji znaju ispričati priču, razumiju svoju publiku i imaju hrabrost pojednostaviti stvari. Rhode to radi od prvog dana, a sad kreće u novu poslovnu fazu, i to s milijardu razloga za slavlje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by rhode skin (@rhode)