Kako je Coachella trenutno jako aktualna, Levi’s je odabrao poznatog supermodela Hailey Bieber kao zaštitno lice kampanje kako bi posjetitelje glazbenog festivala potaknula na kupovinu Levi’s 501 brenda, koji savršeno utjelovljuje slobodu i autentičnost filozofije Coachella glazbenog festivala, kao i samog brenda.

Levi’s je 21. ožujka objavio da su mu dionice u rastu, a sada koristi moment kako bi jedna od najpoznatijih modela sadašnjice, lijepa Hailey Bieber ispromovirala njihov brend te dovela novu publiku.

‘Nosim Levi’s 501 od kada znam za sebe, osjećam ih kao djelom sebe’- rekla je mlada manekenka te otkrila da je prve Levi’s traperice posudila iz tatinog ormara.

‘Hailey je nosila naše hlače i jakne po vlastitom izboru, nismo je morali moliti.’ Ona je naš pravi obožavatelj i najbolji ambasador.Upravo iz tog razloga je i angažirana.’- rekla je Jennifer Sey, direktorica marketinga tvrtke Levi Strauss and Co.

Do sada Levi’s 501 u svojoj dugogodišnjoj povijesti nikada nije imao zaštitno lice, jer nisu imali potrebu za tim. No, sada je pravo vrijeme da Levi’s dobije svoje zaštitno lice koje će utjeloviti Hailey, a dijeli pozitivnu energiju i optimizam.