Generalni zastupnik Guerlaina za Hrvatsku, Radix kozmetika, na prvi dan proljeća predstavio je raskošnom promocijom u luksuznom zagrebačkom hotelu dva nova mirisa iz linije Aqua Allegoria: Florabloom.
O novoj liniji jednog od vodećih brendova na tržištu s tradicijom od gotovo dva stoljeća na promociji su govorili izvršni direktor Luka Primorac, brend menadžerica Maja Bobinac i Guerlain training menadžerica Nataša Katanec. Događaju su prisustvovale žene iz poslovnog svijeta, predstavnici francuskog veleposlanstva i predstavnici medija.
Guerlain predstavlja čaroban parfem
“Guerlain Aqua Allegoria Florabloom je radosna, raznobojna eksplozija raznobojnog cvijeća unutar buketa čije srce isijava prirodnom tuberozom. Postavljeni oko blistavo bijelog cvijeta tuberoze, akordi ruže, irisa i ljubičice spajaju se na pozadini s mahovinom, kako bi otkrili sunčane i svijetle kremaste aspekte. Nadahnuta rijetkim prirodnim fenomenom poznatim kao supercvjetanje, ova kreacija evocira raznobojne tepihe pustinjskog cvijeća koje tako spektakularno oživljava nakon jake kiše”, istaknula je Nataša Katanec.
Ovaj nevjerojatan izraz snage prirode nadahnuo je Guerlainovu parfimerku Delphine Jelk u stvaranju blistavog novog buketa za Florabloom, koji zrači pomadom od tuberoze proizvedene u francuskom Grasseu, u partnerstvu s lokalnim organskim uzgajivačima.
Miris je dostupan kao Eau de Toilette i Eau de Parfum Forte: dva mirisna izričaja koji preuzimaju jedan prirodni spektakl, u dva različita doba dana.
I u ovoj liniji Guerlain nastavlja svoju ekološku misiju: mirisi Aqua Allegoria sadrže do 90 % sastojaka prirodnog podrijetla te dolaze u bočicama koje se mogu ponovno puniti i načinjene su od najmanje 15 % recikliranog stakla.
Tekst i fotografije: Promo