Gucci i njegov kreativni direktor Alessandro Michele upravo su predstavili novu Guccijevu kampanju “Exquisite”. Pravi hommage kinematografiji i jednom od njezinih najneobičnijih majstora, filmskom redatelju Stanleyju Kubricku
Gucci obožava Kubricka. Uz objektiv i režiju fotografskog dvojca Mert Alas i Marcus Piggott, uz umjetničko vodstvo Christophera Simmondsa i replike originalnih dizajna kostima koje su kurirale Milena Canonero i Charlotte Walter, Guccijeva kampanja Exquisite vodi gledatelje kroz kinematografsko putovanje Kubrickovih najznačajnijih filmskih scena.
Riječ je o fantastičnim klasicima poput 2001: Odiseja u svemiru (1968) i A Clockwork Orange (1971), Isijavanje (1980) i Eyes Wide Shut (1999).
Riječ je o prepoznatljivim i zaista najslavnijim filmskim djelima u Kubrickovoj karijeri, a jesenska kolekcija koja vrvi plisiranim suknjama, sanjivim večernjim haljinama i sportskim glamurom, kombo koji su kreirali u suradnji s adidasom.
Kampanja također ističe neke od Guccijevih traženih dodataka iz kolekcije za jesen 2022., uključujući mini torbe sa šiljcima, čizme do koljena, upečatljive naušnice… I sve bizarno dobro pristaje uz Kubrickove kadrove!
Gucci je, čini se, sklopio dobar tim koji kreira fora kampanje i pogađa suradnje. Osim filma House of Gucci, za koji se mnogi pitaju koliko im je pomogao, a koliko odmogao, tu je i suradnja s “fan favoritom” Harryjem Stylesom, brzi ulazak u metaverzum i slični pothvati koji ih smještaju u pop kulturu. Čini se da su dobro odabrali između toga da budu malo “edgy”, no ne baš previše da riskiraju da se nekome ne svide. Koliko su neki komadi nosivi – je pitanje za drugu temu.
S obzirom na veliku konkurenciju kreative u posljednje vrijeme koja dolazi iz redova mode, čini se da bi nova sezona mogla biti zabavna!
Foto: Warner Bros. Entertainment Inc. (s22)