Ženska putovanja sve su veći trend u svijetu, a to dokazuje činjenica da je prošle godine tržište putovanja za žene poraslo za čak 88 posto. Potencijal “ženskog turizma” prepoznale su i travel blogerica Tea Dimić Radas i vlasnica turističke agencije Helena Buljan koje su prije nešto više od godinu dana pokrenule projekt #girlsonlyputovanja
Ovaj projekt nastao je spontano nakon što je blogerica Tea Dimić Radas na Instagram storyju upitala svoje pratiteljice ‘Da organiziram jedno instagramsko putovanje u Dubai do 8 osoba… tko bi išao sa mnom?’.
Prva grupa putoholičarki ubrzo se popunila, a ovaj projekt postao je toliko popularan da se nakon povratka iz Dubaija stvorila potražnja za još egzotičnijim destinacijama poput Maldiva i Andaluzije.
“Nije mi bilo ni na kraj pameti da će se iz mojih objava i storija o Dubaiju razviti ovako nešto. I to u vrijeme korone! Ali vjerujem da sve dolazi u pravo vrijeme pa je tako baš taj moj story bio pravi trenutak da se Helena, vlasnica Chili Tours agencije, i ja upoznamo i pokrenemo ideju koja nam je objema bila u glavama već neko vrijeme. Nismo imale velikih očekivanja, odlučile smo pokušati jer smo vjerovale da je to ono što ženama fali i treba”, prisjetila se Tea početka ovog projekta.
Sudionice #girlsonlyputovanja različitih su životnih dobi, pa je tako na prvom putovanju raspon godina u grupi bio od 17 do 72 godine, no jedno je zajedničko svim ovim ženama – želja za stvaranjem novih prijateljstva i uspomena.
“S nama ne morate brinuti jeste li prestare za putovanje, koncept godina u ovim grupama ne postoji, ne morate brinuti ni hoćete li se skompati s nekim jer to je neupitno, osjećat ćete se prihvaćeno od prvog trenutka i kao da se poznajete godinama, bilo da putujete same ili s prijateljicama, s nama možete biti svoje, posebne baš takve kakve jeste”, dodala je Tea.
Najtraženija, ali i organizatoricama najdraža destinacija upravo je Dubai. To je grad zbog kojeg je cijeli ovaj #girlsonlyputovanja projekt započeo. Iako se za Dubai uvijek traži mjesto više, organizatorica projekta objasnila je da su i ostale destinacije poput Maldiva, Zanzibara i Egipta također vrlo atraktivne sudionicama.
“Uvijek se trudimo napraviti program puta koji je malo drugačiji od drugih koliko nam to sama destinacija dozvoljava, pa tako putnice mogu očekivati sve one ‘must do’ aktivnosti, izlete i atrakcije kao i neke dodatne poput primjerice u Dubaiju plivanje s dupinima, dinner in the sky, ili pak party na privatnoj jahti, večere u restoranima s pogledima na gradove u kojima se nalazimo, ladies night & day ponude u klubovima i slično”, objasnila je Tea.
Da je pokretanje ovog projekta bio pun pogodak, dokazuju komentari i reakcije putnica koje su uzbuđene oko novih destinacija gotovo jednako kao i oko novih sezona omiljenih serija.
“Reakcije naših putnica nam svaki put natjeraju suze na oči, njihovi komentari i poruke nemaju cijenu. Također, reakcije žena koje još nisu putovale s nama također pokazuju da smo pokrenule nešto što su sve one čekale i što nam svima treba – mogućnost putovati u odličnom društvu u kojem nećeš biti sama i u kojem ćeš stvoriti nova ženska prijateljstva, mogućnost putovati bez straha, srama, nelagode i bez nadoplata za jednokrevetnu sobu, na predivne i zanimljive lokacije na kojima ćeš puno toga i vidjeti i naučiti, ali i dobro se zabaviti”, zaključila je Tea.
Fotografije: Privatna arhiva