Gigi Hadid se našla u ulozi modela za novu Burberry kampanju, koja prikazuje novu kolekciju s monogramom modne kuće. Gigi je prvi puta nosila reviju Burberry ove veljače, a ovo je njezina prva modna kampanja s Burberryjem. Za fotografije je zaslužan Nick Knight, a Gigi utjelovljuje čak četiri različita lika.

Monogram je prvi put predstavljen u kolovozu 2018. godine, a dizajnirao ga je glavni kreativni direktor Riccardo Tisci u suradnji s britanskim umjetničkim direktorom i grafičkim dizajnerom Peterom Savilleom. Monogram slavi osnivača kuće, Thomasa Burberryja, kroz taj novi potpisni kod modne kuće, a sastavljen je od njegovih inicijala.

“Kada sam prvi put počeo raditi za Burberry, proveo sam mnogo vremena u arhivima istražujući bogatu povijest kuće”, objasnio je Tisci.
”Brzo sam se jako zainteresirao za Thomasa Burberryja i tko je on bio ne samo kao izumitelj i inovator, nego i kao čovjek kao muškarac, muž i otac. Kad sam vidio sliku njegovih inicijala, dizajn je bio poseban i zapravo vrlo modernim, pa sam ga brzo razvio u novi kod kuće. To je simbol koji ne samo da obuhvaća Burberryjevu baštinu, već je i vrlo suvremen.

Za kampanju, Tisci je angažirao Gigi, koja do prije ove veljače nikada nije radila s dizajnerom. Odigrala je četiri različita lika: djevojku, dječaka, damu i gospodina.
“Uvijek sam voljela i poštivala Riccardov rad, i osjećam se počašćeno i zahvalno što mi je povjerio ovaj projekt…. Čim sam čula kontekst, shvatila sam kako želim oživjeti i pokazati različite strane sebe kroz svaki lik.”

kolekcija sadrži niz komada koji na sebi imaju novi monogram, uključujući kape za bejzbol, torbe za trening, svilene košulje,bikiniji, sunčane naočale , pa čak i prostirka za yogu ima novi monogram.