Ako se volite igrati modom, biti zapažene i seksi, oduševit ćete se cipelama i torbama talijanskog brenda Francesca Bellavita, iza kojega stoji istoimena dizajnerica. Brend obožavaju i zvijezde poput Janelle Monáe, Ashley Park ili Avril Lavigne, a Francescine cipele i torbe osvajaju zabavnim miksom boja, neočekivanih formi te popkulturnih referenci.

Modeli inspirirani Minnie Mouse, žvakama ili kulturom “swinging Londona” fasciniraju kvalitetnom “made in Italy” izradom i šarmantnim dizajnom te pozivaju na zabavu i ples do zore. Dizajnerica svojim modelima želi podići raspoloženje svojih klijentica, a što nam je sve otkrila u zanimljivom intervjuu, svakako pročitajte u nastavku!

Dizajnerica Francesca Bellavita

1. Recite nam nešto o sebi – kad je započela Vaša ljubav prema modi i modnim dodacima?

Uvijek sam voljela modu, zahvaljujući majci i baki, ali nisam mislila da bi mi to mogao biti posao jer sam rođena u gradu gdje su tipični poslovi bili odvjetnik ili porezni savjetnik, dakle, vrlo daleko od mode. Zbog toga sam i sama počela studirati pravo, ali nakon dvije godine shvatila sam da mi budućnost nije u sudnici pa sam uzela dva mjeseca slobodno i otišla u London. Tamo sam saznala za fakultet Istituto Marangoni te kad sam se vratila kući u Italiju, odmah sam tamo počela studirati modni dizajn.

2. Jeste li radili i za druge tvrtke nakon završetka studija ili ste odmah pokrenuli svoj brend?

Nakon diplome na fakultetu Istituto Marangoni počela sam raditi za jako poznati talijanski brend Colmar Originals jer sam voljela cipele i streetwear. Nakon samo četiri mjeseca prakse, postala sam glavni dizajner. Radila sam freelance za Colmar sedam godina, a u isto vrijeme i za druge talijanske i međunarodne brendove, poput Championa, Coca-Cole, Errea i drugih. Ali moja prva strast bile su cipele pa sam upisala postdiplomski studij na Arsutoria School specijaliziranoj za modne dodatke te sam odlučila nakon toga osnovati vlastiti brend.

3. Koliko je teško voditi vlastiti modni brend, koji su neki od izazova? 

Odlučila sam osnovati vlastiti brend jer sam htjela izraziti sebe i svoju viziju mode i života, i to u stopostotnoj verziji. Znala sam da će biti teško, vjerujte da je jako zahtjevno otvoriti luksuzni brend ovih dana. Najteže je zapravo konkurirati velikim brendovima, u dućanima su naše cipele direktno u konkurenciji s najpoznatijim modnim markama poput Prade, Miu Miu, Loewe. Moramo se boriti s njima za mjesto, a imamo, naravno, potpuno drukčiji budžet.

4. Vaše cipele i torbe tako su zabavne i šarene. Koje su Vaše inspiracije kada dizajnirate? Kako biste opisali svoju estetiku?

Mislim da ponekad modni svijet sam sebe shvaća preozbiljno, a život je već dovoljno težak i mislim da moda treba služiti da se zabavimo s njom. Želim da žena kad kupi moje cipele bude sretna kao kada dijete dobije novu igračku. Zato su moji komadi tako zabavni i šareni – jer želim kreirati luksuzne igračke za žene!

5. Imate veliku podršku slavnih – osobe poput Kylie Jenner, Angele Bassett i Halle Bailey nosile su vaše dizajne. Kako se to dogodilo i koliko je važno za brend? Tko još nosi vaše modele – tko su vaši kupci?

Da, imali smo puno poznatih osoba (glumica, pjevačica, influencerica) koje su nosile naše cipele. To nam je jako važno za povećanje vidljivosti brenda (kao što sam već navela, mi se natječemo s puno većim brendovima). Poznate osobe i njihovi stilisti zaljubili su se u naše cipele jer su seksi, a u isto vrijeme pune boja i pomalo edgy. Naše cipele privlače pozornost, a zajedničko svim našim kupcima jest ljubav prema životu, veselju i uživanju – oni ne shvaćaju život previše ozbiljno i ne boje se biti u središtu pozornosti.

Kylie Jenner u modelu “Minnie”
Glumica Gabrielle Union u cipelama brenda (model “Bubble Gum”)
Christine Quinn u cipelama i s torbom brenda

6. Jedan od vaših najprepoznatljivijih komada su cipele iz kolekcije “Bubble Gum”, s kultnom gumenom platformom i prepoznatljivom petom. “Minnie” kolekcija također je tako osebujna. Isto tako, “Dolly Bird” čizme jako su cool sa skrivenom petom i mekom teksturom. Prozirne “Amazon” kaubojske čizme također su jako zabavne. Toliko volimo vaše modele! Recite nam nešto o tim modelima, koja priča stoji iza njih? Koji su Vaši osobni favoriti, a koji su bestseleri?

Hvala puno.:) “Minnie” kolekcija nastala je jer sam željela kreirati cipelu koja podsjeća na one iz crtića. Dizajnirala sam taj poseban oblik koji je bilo teško napraviti jer platforma ne prati oblik osnove cipele, nego se penje prema peti. Gumena platforma iz “Bubble Gum” kolekcije nastala je, pak, jer sam htjela stvoriti svojevrsni “omot” za cipelu, nešto kao maskica za mobitel. Imali smo dosta prototipova za to jer sam željela savršen oblik i trebalo je vremena da pronađemo savršen materijal. Sviđa mi se jer je zabavna i lijepa, podsjeća me na žvakaće gume, zato je i dobila to ime. U isto vrijeme je i vrlo udobna, makar ima potpeticu od 12 cm, jer je napravljena od gume.

“Minnie” kolekcija
“Bubble Gum” kolekcija

“Dolly Bird” kolekcija inspirirana je tzv.”Dolly Bird” djevojkama iz razdoblja “swinging Londona” 60-ih godina. One su obično nosile klompe sa mini suknjama, a ja sam ih redizajnirala na moderan i seksi način dodavši im unutrašnju punu petu. Cijela je cipela izrađena od samo dva komada kože, koja im daje luksuznu notu. Postoji i u verziji čizmica. “Amazon” čizme su moji favoriti jer su tako posebne i ikonične, taj miks luksuzne kože i prozirnog PVC-a. Od sljedeće jeseni imat ćemo i verziju s mrežom umjesto PVC-a, za toplije zemlje poput Kine i Bliskog istoka.

“Amazon” model
“Dolly Bird” cipele

Najprodavanije kolekcije su “Amazon” i “Bubble Gum”.

7. Vidjela sam da ste nedavno bili u New Yorku kako biste predstavili svoju kolekciju – kako je bilo? Na čemu trenutačno radite/što pripremate i kakvi su vaši planovi za brend?

Bili smo u New Yorku da bismo otvorili naš prvi “pop-up” dućan u Americi za vrijeme njujorškog tjedna mode. Bit će otvoren dva mjeseca i odličan je. Također, za vrijeme fashion weeka, Keren Craig, bivša dizajnerica kuće Marchese, predstavila je svoj novi brend i odabrala naše cipele za modnu reviju! Širimo brend u Sjedinjene Američke Države te u Aziju putem showroomova i prodajnih agenata.

8. Gdje naši hrvatski čitatelji mogu kupiti vaše cipele/torbe?

Možete ih nabaviti na Farfetchu ili na našem webshopu www.francescabellavita.com.

 

Foto: Instagram @francescabellavita, PR