Kod djece u pubertetu, puno se toga mijenja – uključujući i kožu. Prištići, mastan ten, osjetljivost i nesigurnost postaju prisutni. Roditelji, obično majke kojima djeca vjeruju, tada počinju tražiti proizvode. Police u drogerijama često nude samo dvije krajnosti: preagresivne formule namijenjene odraslima ili proizvode s pretjeranim obećanjima koji se ne pokažu učinkovitima.

Tako je stvoren Evan Cosmetics – prvi hrvatski brend za njegu mlade kože, namijenjen isključivo tinejdžerima. I za roditelje (naročito majkama) koji žele pratiti i podržati njegu kože svoje djece. Cilj brenda jednostavan je: ponuditi sigurnu i učinkovitu kozmetiku koja će našu djecu naučiti zdravim navikama.

Za sigurnost i formulu udružili su se s jednom od najboljih hrvatskih formulatorica koja ima bogato iskustvo u razvoju kozmetike. “Kao roditelj, željela sam se osjećati dobro u vezi onoga što dajem svojoj kćeri. Danas se savjetujemo s dermatolozima, farmaceutima i nutricionistima kako bismo mogli razviti niz novih proizvoda – jer želimo da mladi ljudi uvijek imaju rutinu koja uzima u obzir njihove potrebe, koja raste s njima kroz sve faze odrastanja.”

Priča o majci iza brenda

“Imam i ja tinejdžericu. Kad je moja kći Ana imala 12 godina, vidjela sam da je počela istraživati društvene mreže i spontano kupovati šminku i skincare po preporuci influencera – maske za lice, serume, kreme. U to vrijeme kod nje pojavile su se prvi miteseri, prištići i zatvoreni komedoni i njezino je lice “eksplodiralo”,” prisjeća se Vera Babić, CEO Evan Cosmetics.

Vera Babić, CEO Evan Cosmetics

“Tada sam počela tražiti razne proizvode za njegu kože, što djetetu njezine dobi doista treba? Brzo sam shvatila da u Hrvatskoj nema brenda namijenjenog posebno mladima. Sve što je dostupno na tržištu bilo je preteško i agresivno za njihovu kožu. Tada sam odlučila napraviti nešto drukčije – brend koji ne samo razumije kožu mladih ljudi, već se razvija s njima, brend koji promovira zdrav način života – Evan Cosmetics brend koji je stvoren da zadovolji sve svoje korisnike”, kaže ona.

Što čini Evan posebnim?

  • Prvi hrvatski brend samo za mlade – ne za odrasle nego i za tinejdžere i studente
  • Clean beauty filozofija: bez nepotrebnih iritansa, parabena i sulfata; formula bez mirisa.
  • Proizvedeno u Hrvatskoj – razvijen i proizveden u Hrvatskoj, uz podršku domaćih stručnjaka
  • Održivost – reciklirana EU ambalaža, promišljen dizajn koji smanjuje upotrebu plastike koliko je to moguće
  • Učenje – uz proizvode, Evan stalno donosi i savjete o njezi kože, pravilnim rutinama i zdravim navikama


Što mladi trebaju znati o rutini

Brend ne nudi mnoštvo proizvoda, nego osnovnu, baznu i jednostavnu rutinu koja je dovoljna za ciljanu skupinu:

  1. Bubble Clear Foaming Wash – blaga pjena za čišćenje koja sadrži hidrolat zelenog čaja i provitamin B5.
  2. Sensitive Face Serum – za ravnotežu i smirenje uz odličnu kombinaciju niacinamida, cinka i ekstrakta cvijeta irisa.
  3. Hydrating Rich Cream – hidratantna krema s hijaluronskom kiselinom, skvalanom i uljem marule za laganu hidraciju.

Uskoro očekujemo još jedan nezamjenjivi proizvod u rutini mladih – za oporavak mikrobioma i daljnju ravnotežu kože s probioticima, prebioticima i HydroSoft kompleksom.

Ovo je jednostavna, razumljiva njega koju mladi lako mogu slijediti – bez straha od pogrešaka.

Savjeti za roditelje koji pokušavaju pomoći tinejdžerima s kožom

  • Manje je više – mlada koža treba blagu, ali redovitu njegu.
  • Poanta rutine nije u što više proizvoda, nego u pravim koracima – čišćenje, hidracija i SPF su osnova za lijepu kožu dugoročno.
  • Razgovarajte s djetetom o tome zašto je važno čistiti lice svaku večer, zašto se ne smije spavati s šminkom, kako SPF štiti od budućih oštećenja.
  • Izbjegavajte korištenje jakih aktivnih sastojaka – retinoide i visoke kiseline često su štetniji nego korisni u ovoj dobi.
  • Poticanje umjesto zadirkivanja – nije djetetova krivica što ima akne… ali nježno poticanje pomoći će s povjerenjem.
  • Stručnjaci kao partneri – ako stvari postanu previše loše, uvijek se preporučuje obratiti dermatologu za savjet i liječenje.
  • Važno je paziti da dijete ima redovite obroke i hidraciju tijekom dana. Male navike često čine veliku razliku i na licu.

“Misija Evan Cosmetics brenda jasna je i jednostavna: pružiti svakom mladom čovjeku siguran alat za njegu lica. Da roditelji budu sigurni da svojoj djeci pružaju najbolje”, zaključuje Vera Babić.

Foto: PR