
Kod djece u pubertetu, puno se toga mijenja – uključujući i kožu. Prištići, mastan ten, osjetljivost i nesigurnost postaju prisutni. Roditelji, obično majke kojima djeca vjeruju, tada počinju tražiti proizvode. Police u drogerijama često nude samo dvije krajnosti: preagresivne formule namijenjene odraslima ili proizvode s pretjeranim obećanjima koji se ne pokažu učinkovitima.
Tako je stvoren Evan Cosmetics – prvi hrvatski brend za njegu mlade kože, namijenjen isključivo tinejdžerima. I za roditelje (naročito majkama) koji žele pratiti i podržati njegu kože svoje djece. Cilj brenda jednostavan je: ponuditi sigurnu i učinkovitu kozmetiku koja će našu djecu naučiti zdravim navikama.
Za sigurnost i formulu udružili su se s jednom od najboljih hrvatskih formulatorica koja ima bogato iskustvo u razvoju kozmetike. “Kao roditelj, željela sam se osjećati dobro u vezi onoga što dajem svojoj kćeri. Danas se savjetujemo s dermatolozima, farmaceutima i nutricionistima kako bismo mogli razviti niz novih proizvoda – jer želimo da mladi ljudi uvijek imaju rutinu koja uzima u obzir njihove potrebe, koja raste s njima kroz sve faze odrastanja.”
Priča o majci iza brenda
“Imam i ja tinejdžericu. Kad je moja kći Ana imala 12 godina, vidjela sam da je počela istraživati društvene mreže i spontano kupovati šminku i skincare po preporuci influencera – maske za lice, serume, kreme. U to vrijeme kod nje pojavile su se prvi miteseri, prištići i zatvoreni komedoni i njezino je lice “eksplodiralo”,” prisjeća se Vera Babić, CEO Evan Cosmetics.

“Tada sam počela tražiti razne proizvode za njegu kože, što djetetu njezine dobi doista treba? Brzo sam shvatila da u Hrvatskoj nema brenda namijenjenog posebno mladima. Sve što je dostupno na tržištu bilo je preteško i agresivno za njihovu kožu. Tada sam odlučila napraviti nešto drukčije – brend koji ne samo razumije kožu mladih ljudi, već se razvija s njima, brend koji promovira zdrav način života – Evan Cosmetics brend koji je stvoren da zadovolji sve svoje korisnike”, kaže ona.
Što čini Evan posebnim?
- Prvi hrvatski brend samo za mlade – ne za odrasle nego i za tinejdžere i studente
- Clean beauty filozofija: bez nepotrebnih iritansa, parabena i sulfata; formula bez mirisa.
- Proizvedeno u Hrvatskoj – razvijen i proizveden u Hrvatskoj, uz podršku domaćih stručnjaka
- Održivost – reciklirana EU ambalaža, promišljen dizajn koji smanjuje upotrebu plastike koliko je to moguće
- Učenje – uz proizvode, Evan stalno donosi i savjete o njezi kože, pravilnim rutinama i zdravim navikama
Što mladi trebaju znati o rutini
Brend ne nudi mnoštvo proizvoda, nego osnovnu, baznu i jednostavnu rutinu koja je dovoljna za ciljanu skupinu:
- Bubble Clear Foaming Wash – blaga pjena za čišćenje koja sadrži hidrolat zelenog čaja i provitamin B5.
- Sensitive Face Serum – za ravnotežu i smirenje uz odličnu kombinaciju niacinamida, cinka i ekstrakta cvijeta irisa.
- Hydrating Rich Cream – hidratantna krema s hijaluronskom kiselinom, skvalanom i uljem marule za laganu hidraciju.
Uskoro očekujemo još jedan nezamjenjivi proizvod u rutini mladih – za oporavak mikrobioma i daljnju ravnotežu kože s probioticima, prebioticima i HydroSoft kompleksom.
Ovo je jednostavna, razumljiva njega koju mladi lako mogu slijediti – bez straha od pogrešaka.
Savjeti za roditelje koji pokušavaju pomoći tinejdžerima s kožom
- Manje je više – mlada koža treba blagu, ali redovitu njegu.
- Poanta rutine nije u što više proizvoda, nego u pravim koracima – čišćenje, hidracija i SPF su osnova za lijepu kožu dugoročno.
- Razgovarajte s djetetom o tome zašto je važno čistiti lice svaku večer, zašto se ne smije spavati s šminkom, kako SPF štiti od budućih oštećenja.
- Izbjegavajte korištenje jakih aktivnih sastojaka – retinoide i visoke kiseline često su štetniji nego korisni u ovoj dobi.
- Poticanje umjesto zadirkivanja – nije djetetova krivica što ima akne… ali nježno poticanje pomoći će s povjerenjem.
- Stručnjaci kao partneri – ako stvari postanu previše loše, uvijek se preporučuje obratiti dermatologu za savjet i liječenje.
- Važno je paziti da dijete ima redovite obroke i hidraciju tijekom dana. Male navike često čine veliku razliku i na licu.
“Misija Evan Cosmetics brenda jasna je i jednostavna: pružiti svakom mladom čovjeku siguran alat za njegu lica. Da roditelji budu sigurni da svojoj djeci pružaju najbolje”, zaključuje Vera Babić.
Foto: PR