“Ne radi se o proizvodima, već o sjećanjima. Ne radi se o haljinama nego o pričama. Ne radi se o nama nego o vama; jedinstvenima“, detalji su koje nam želi ispričati španjolski brend eikō ai čija estetika doista nosi vječni šarm elegancije.

Nakon što je više od pet godina radila u modnoj industriji, Gloria Lladó, suosnivačica eikō ai, odlučila je kasne 2016. godine krenuti dalje i stvoriti vlastiti brend. Pod utjecajem japanskog umijeća izrade i pažnje posvećene detaljima, počela je dizajnirati haljine nalik kimonu s jedinstvenim i nježnim printevima. Nešto kasnije Burak Ay se pridružuje brendu kao stručnjak u razvoju tkanina i proizvodnji odjeće čime je povećana ponuda, a otprilike u isto vrijeme, Albert Amor, Glorijin dugogodišnji partner, pridružuje se tvrtki donoseći svoje iskustvo u digitalnom svijetu. Primjenom nekih procesa i alata koje je koristio pri dizajniranju softvera, brend brzo jača svoju digitalnu prisutnost.

Kasne 2018. brend je i službeno postavljen na noge. Stvoren je novi imidž marke, a logotip je preinačen kako bi odražavao važnost triju partnera. eikō , japanski fonetski prijevod za Gloriju sada uključuje česticu ai — što znači Amor, odajući počast prezimenu obaju partnera. Veljača 2020. obilježila je prvu javnu reviju brenda, na kojoj je predstavljena kolekcija Quantum One tijekom Tjedna mode u Barceloni. Kolekcija nadahnuta kozmosom i energijom jasno je pokazala osobnost brenda; bogate i suptilne palete boja pomiješane s prozirnim folijama i odvažnim tkaninama. Tijekom pandemije brend je pojačao svoju digitalnu prisutnost, a 2021. otvoren je i izložbeni prostor u Barceloni. Jačanje distribucije manjih i lokalno proizvedenih kolekcija kroz odabrane trgovine trenutno su u fokusu brenda dok njihove komade možete naručiti online direktno u svoj ormar

Tvrtka je počela stvarati haljine nalik na kimono i od tada je postala punopravni lifestyle brend inspiriran umijećem izrade, sofisticiranošću, bojama i fantastičnim pričama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by eikō ai (@eiko_ai)

 

Foto: eiko ai