Kad pomislite na keramiku, možda vam na pamet padnu tradicionalni oblici i uzorci. Međutim, svijet keramike neprestano se mijenja i evoluira, a sadašnjost donosi inovativne brendove koji unose neku novu energiju u ovaj vid kreativnog izričaja.
Jedan takav brend je LakoTako, a ističe se drukčijim pristupom koji nosi poruku topline, humora i intimnosti – ciljajući na trenutke u kojima dragoj osobi na humorističan način želimo pokazati da nam je stalo. Iza ovog zanimljivog koncepta stoji Ana Maria Maravić, umjetnica i idejna začetnica brenda koji je pokrenut u listopadu prošle godine, a čiji su prvi detalj bile “Vatrice” – zanimljivi svijećnjaci koji su odmah privukli pažnju publike svojom originalnošću i funkcionalnošću.
Sad se ista priča događa s ”Otrcanim tanjurićima”, koji su više od običnih ukrasa, odnosno uporabnih predmeta. Dizajnirani s ciljem da izmame osmijeh i prenesu osjećaje, ovi simpatični keramički detalji definitivno će se isticati od svih ostalih sličnih detalja koje posjedujete.
U svijetu gdje se često cijene brzina i još brzine, brend LakoTako podsjeća na važnost malih gesta i personaliziranih poruka, a inovativnost i originalnost u Ana Marijinom radu ovaj mladi brend na domaćem tržištu – vrlo brzo učinili su prepoznatljivim. Njegova jedinstvena kombinacija estetike i emocionalne vrijednosti čini ga idealnim ”sredstvom” za pokazivanje pažnje i ljubavi prema onima koji nam puno znače, nudeći nešto više od običnog poklona – priliku za smijeh i osjećaj bliskosti.
Sve detalje vezane uz narudžbu saznajte na linku!
Foto: Instagram