Kako bismo dali više medijskog prostora kvalitetnim domaćim brendovima, udružili smo se s ekipom iza Mali Poduzetnici Hrvatske, o kojima smo vam već pisali, a čiji tim svakodnevno neumorno traži najoriginalnije i najkreativnije domaće poduzetničke priče. Tako na njihovom portalu i Instagram profilu možete pronaći listu s više od 100 hrvatskih poduzetnika i njihovih proizvoda/usluga, čiji je cilj promovirati hrvatske proizvode i pokazati što sve mogu i rade naši ljudi. Pa ako ovih dana tražite orginalan poklon, inspiraciju za uređenje doma ili fotografa – bacite pogled. S druge strane, kod nas ćete moći svakog mjeseca pronaći poduzetničku priču mjeseca. Ovog puta su odlučili razgovarati s Mijom Ćoso koja stoji iza jednog preslatkog brenda igračaka za bebe. Intervju prenosimo u cijelosti.

“Nismo sigurni jesu li svi primijetili, ili je to samo naša prazna pretpostavka, ali nekako nam se ovih dana čini da nam je korona-kriza u nasljeđe ostavila jedan pravi mali baby boom. ”Trudna, trudna, rodila …” – nekako su postale vrlo česte riječi na najdražim nam kavama. Tragom istog, ovog smo vam mjeseca kao našu rujansku super-poduzetnicu odlučili predstaviti Miju i njezin mali brand igračaka za bebe – BoodyWoody.

Mia, možete li nam reći više o ideji iza BoodyWoody igračaka i ciljevima kojima Vi i brand težite?

U prvom redu smo usmjereni na potrebe naših najmlađih. Naime, danas je našoj djeci dostupno jako puno igračaka napravljenih od materijala i boja upitne kvalitete te s upitnim djelovanjem na zdravlje mališana općenito. Zato se trudimo ovoj – iznimno osjetljivoj publici – ponuditi zvečku potpuno prirodnog porijekla, koja u potpunosti udovoljava svim zdravstvenim standardima. I samo ime BoodyWoody u istom smislu nosi jasnu poruku – povežite se s prirodom.

Možete li nam više reći o konkretnim prednostima BoodyWoody zvečki, a s obzirom na opću zdravstvenu sigurnost mališana?

BoodyWoody zvečke u cijelosti su napravljene od drva bukve i pamučnog konopa, a namijenjene su bebama od rođenja. Drvo koje se koristi odgovara europskom standardu sigurnosti EN-71-1, a bukva je odabrana jer se njezina tekstura korištenjem mijenja – postajući prirodna prva ”četkica” za zube i desni. Same zvečke su BPA-free i ne sadrže toksične tvari, dok je pamučni konop u potpunosti prirodan te obojan bojama bez štetnih sastojaka.

BoodyWoody

Što mislite, zašto se roditelji, a kasnije i djeca odluče za BoodyWoody igračke i zavole ih?

Osim već navedenih prednosti koje se odnose na zdravstvenu sigurnost, BoodyWoody igračke pružaju bebama osebujna osjetilna iskustva – taktilna, auditivna i vizualna, putem kojih uče o svijetu oko sebe. Drveni dijelovi, od kojih je zvečka sastavljena, bebama su zanimljivi jer su različito oblikovani – imamo kugle, kolutove, životinjske i geometrijske oblike. Zvečke potiču razvoj hvata, fine motorike, koordinacije ruku, nogu i usta te taktilne percepcije. Zbog zvukova koje zvečka proizvodi, nezanemariv je i faktor razvoja slušne percepcije. U početku, kod tek rođenih beba, roditelji moraju biti ti koji stvaraju i oblikuju ”igru” s djetetom. No s vremenom, dijete počinje samostalno koristiti zvečku.

 

Imati brand čija su krajnja ciljana skupina male bebe – nije lako obzirom da same ne donose odluke, a roditelji su vrlo često nevjerojatno oprezni sa svim elementima koji dolaze u dodir s njihovim mališanima. Što bi ste istaknuli kao najteže u vođenju poslovanja, a što najljepše?

Imate pravo. Postići povjerenje roditelja, bio je iznimno težak i dugotrajan zadatak. Ipak, zbog naše ustrajnosti i dosljednosti – trud se isplatio i kvaliteta je prepoznata. U tom je smislu možda je i najzaslužnija usmena predaja, putem koje jedna majka drugoj ”novoj” majci preporučuje BoodyWoody zvečke.

BoodyWoody

Uostalom, sve je čovjeku lakše, kad su reakcije roditelja na krajnji proizvod divne. Toliko lijepih riječi zahvalnosti ne bi zasigurno primila da se bavim drugim djelatnostima. Uspjeh se za mene ne svodi samo na pobjedu i poraz – uspjeh je kad u drugima, putem svojih proizvoda, uspijem pobuditi tople i nježne emocije dok promatraju najmanje kako se oduševljeno igraju. S druge strane, osobno me najviše veseli primiti fotografije i videe zadovoljnih roditelja, koje – uz njihovu dozvolu – ponekad i objavim na društvenim mrežama i web stranici branda.

BoodyWoody 7