Na Tjednu mode u Parizu, ova dizajnerska kuća prikazala je vibrantnu i šarenu kolekciju inspiriranu promjenama
Sama scenografija Diorove revije naslućivala je da modnu svitu čeka nešto posve posebno. Kad su ušli, gosti su sjedil na podiju sa šarenom kružnom pozornicom na sredini koja je podsjećala na društvenu igru. Zidovi su također bili dio scene, s natpisima na engleskom i francuskom poput “Igra besmislica”, a činili su prostor svijetlim, šarenim i podsjećali na novootvoreni Disneyland u gradu.
U bilješkama kolekcije, Diorova kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri objasnila je da je inspirirana djelima umjetnice Anne Paparatii koja istražuju koncept igre kao prostora za propitivanje stvarnosti i otvaranja vrata mašti.
Kao i scenografija koja je okružuje, i kolekcija je bila svijetla, odvažna i osvježavajuća, sačinjena od grafičkih efekata, poput plavih kožnih jakni i vruće ružičastih maxi suknji s 3D vezom, i svilenih boksačkih uniformi u smaragdno zelenoj, električno plavoj i crvenoj boji. Chiuri je kolekcijom odala počast 30-godišnjem mandatu Marca Bohana kao kreativnog direktora kuće od 1958. do 1989., točnije njegovoj kolekciji iz 1961. godine, Slim Look, za koju se govorilo da je u to vrijeme potpuno promijenila lice mode.
Boje su se pojavile i na ovratnicima crnih lakiranih jakni i čizmama do koljena, dok su nešto suzdržanije svečane haljine imale dodane prozirne i nude detalje. Čak je i obuća modela bile u žutoj, plavoj i zelenoj boji. Čini se da je Chiuri spremna da moda, ali i svijet oko nje, ponovno postane zabavna. Kolekciju pogledajte u nastavku.