Netflix Inc ovih dana testira značajku koja traži od gledatelja da provjere dijele li kućanstvo s vlasnikom računa, priopćila je tvrtka u četvrtak, potez koji bi mogao dovesti do suzbijanja dijeljenja lozinki

Mali broj korisnika Netflixa nedavno je zaprimio poruku kojom ova popularna streaming platforma traži da potvrde da žive s vlasnikom računa, i to unosom podataka iz tekstualne poruke ili e-pošte poslane vlasniku.

Gledatelji mogu odgoditi provjeru i nastaviti gledati Netflix, barem zasad. Poruka će se možda ponovno pojaviti kad ponovno otvore Netflix, a na kraju će od njih možda zatražiti da otvore novi račun za nastavak streamanja. Nakon što se to pojedincima dogodilo, počeli su se bojati da neće moći više dijeliti svoj račun s prijateljima, što je česta praksa kad je o gledanju serija preko ove platforme riječ. “Ovaj je test osmišljen kako bi se osiguralo da ljudi koji koriste Netflix račune budu ovlašteni za to”, izjavio je glasnogovornik Netflixa.

Netflix, najveći svjetski streaming servis, neprestano testira nove značajke s korisnicima i nejasno je hoće li se zahtjev za provjeru kućanstva implementirati na široj razini, no ako hoće, ovo bi se moglo loše završiti po sve one bliske prijatelje koji čine Netflix obitelj, ali ne dijele kućanstvo. Iako i dosadašnji uvjeti pružanja usluge Netflixa kažu da korisnici računa moraju živjeti u istom kućanstvu, činjenica je da su dosad zatvarali oči na to što se jedan član prikopčao u San Franciscu, a druga članica istog korisničkog računa u, primjerice, Osijeku. Hoće li se problem riješiti tako da utipkate PIN koji vam Netflix cimer došapta mobitelom ili će blokirati sve one koji ne dijele istu IP adresu, vidjet ćemo, sudeći po svemu, uskoro.

 

Foto: Unsplash