Renzo Rosso, predsjednik OTB grupacije i osnivač Diesela, predstavio je novu strategiju  pod nazivom ‘For Responsible Living’ – obvezu poduzimanja akcija u korist sadašnjih i budućih generacija.

Dieselova najava strategije održivosti temelji se na četiri ključne postavke i obveze naziva: Biti Alternativa, Zauzimati Se Za Planet, Slaviti Individualnost i Promovirati Integritet. Nastavljajući se na svojoj filozofiji i pozitivnoj perspektivi Diesel se službeno obvezao
implementirati odgovornu poslovnu strategiju koja poštuje ljude i okoliš.

U stvaranju strategije Diesel je surađivao s konzultantskom tvrtkom Eco-Age te će i dalje biti podržavan od strane Eco-Age u njenoj implementaciji. Uz pomoć Eco-Age Diesel će također paziti da surađuje s organizacijama lokalno i na globalnim teritorijima kako bi povećao utjecaj zajednice kao sastavnog dijela strategije For Responsible Living.

Pokretanje strategije For Responsible Living označava početak značajnog putovanja. Tijekom sljedećih mjeseci, Diesel će definirati mjerljive ciljeve za budućnost, kontinuirano i javno pratiti napredak i pokazati svoju predanost prema odgovornom poslovanju budućim generacijama.

“Odrastao sam i zapravo još uvijek živim na selu okružen prirodom. To je mjesto u kojem se doista osjećam kao kod kuće i to je ono što duboko volim. Danas se suočavamo s novim vitalnim izazovom, najvećim do sada gdje postajemo sve više svjesniji društvenih, ekonomskih i okolišnih utjecaja modne industrije u cjelini, a Diesel je spreman suočiti se s njima.”, izjavio je Renzo Rosso.