Tvid je riječ koja odjekuje poput simbola, himne, vječnog CHANEL koda. Kampanja za kolekciju Métiers d’art 2023/24, koju je snimio Mikael Jansson, živopisna je pop interpretacija te riječi, evocirajući duh revije predstavljene u Manchesteru: šezdesete godine prošlog stoljeća, glazbena energija i elegancija prožeta dozom nestašluka.

Kampanja se sastoji od crno-bijelih i diptiha u boji s modelima Lulu Tenney, Loli-Bahia i Alaato Jazyper, od kojih svaki od njih utjelovljuje modernu, radosnu ženstvenost. Paleta boja prikazuje široku lepezu potencijala tvida: od jabučno-zelene jakne obrubljene pletenicom flou stručnjakinje Palome, koja se nosi s kultnom torbom 11.12, do ljubičaste jakne sa svilenim detaljima i narančastog kaputa s odgovarajućom torbom. Odijelo od tvida je u stalnom stanju ponovnog izuma.

Ova kampanja naglašava odnos između dizajnerice Virginie Viard i Métiers d’art kolekcija, u proslavi povijesnog modnog savoir-fairea, izrade i hrabre ženstvenosti po kojoj znamo ovaj brend. Kolekcija CHANEL 2023/24 Métiers d’art dostupna je u buticima od 31. svibnja.

FILM BY SOFIA I ROMAN COPPOLA:

“A Mancunian itinerary” — kratki film prati priču CHANEL 2023/24 Métiers d’art kolekcije sve do Manchestera, gdje je bila predstavljena prošlog prosinca. Film u formi dnevnika “uhvatio” je praznični duh i kreativnu energiju toga grada.

 

Foto: Mikael Jansson

Video: Sofia and Roman Coppola