Drugo izdanje avangardnog događanja brenda Calzedonia upravo ovaj tjedan doživjelo je svoj talijanski debi u jednoj od najužurbanijih četvrti Milana, CityLife.

Grazia, sinonim za klasičan talijanski lifestyle, modu i hedonizam, imala je čast kao jedini medij uživo pratiti ovo fascinantno događanje te vam izravno prenosi atmosferu na svom Instagram profilu! Prijatelji iz Calzedonije, hvala vam na gostoprimstvu, i rado ćemo se odazvati ponovno, wink wink.

Događanju je prethodio prvi „Legs Casting“ ikad održan. Naime, u ovom doista inovativnom konceptu sve zainteresirane žene i djevojke imale su mogućnost „nominirati“ svoje noge za predstojeću modnu reviju!

Inicijativa je ponajprije bila usmjerena ka javnosti te je proteklih nekoliko tjedana osvojila mnoge simpatije i zaokupila pozornost vojske znatiželjnih žena, s ciljem odabira nogu kojima je suđeno da postanu zvijezde showa.

Nakon prošlogodišnjeg pariškog predstavljanja svoje kolekcije u sjajnom okruženju Palais Brongniart, za svoje drugo izdanje, CALZEDOMANIA je stupila na pozornicu odmah po otvaranju Fashion Weeka u svjetskoj prijestolnici mode, Milanu.

Ovaj čistokrvni talijanski brend još jednom iznenadio je internacionalne goste te svitu poznatih i slavnih nezaboravnim iskustvom osmišljenim u suradnji s kreativnom agencijom Villa Eugénie. Ova agencija Etiennea Russoa, koja više od 30 godina stoji iza predstava i događanja diljem svijeta, poznata je po svojim nezaboravnim originalnim produkcijama, čemu smo i same svjedočile.

Savršena alkemija modernog izričaja i pop kulture oživjela je u ovom fascinantnom novom formatu koji se pokazao kao idealan za utjelovljenje duha, kulture i atmosfere Milana. Iz tog razloga, držeći korak s neumoljivim tempom modne prijestolnice svijeta, CALZEDOMANIA je podignula atmosferu u prostoru Allianz Mico, arhitektonskom središtu jedne od najfuturističkijih četvrti grada. Ovo kultno mjesto najbolje je predstavilo Milano, a pogotovo to kako se ova metropola želi danas globalno pozicionirati.

Kao što znamo, tajice i hulahupke već odavno nisu samo običan, sporedni modni dodatak, već izraz najnovijih trendova vodećih modnih dizajnera. Potvrdu smo dobile i s one strane Atlantika za Calzedonijin svuda nahvaljeni „izgled bez hlača“, koji podjednako obožavaju i zvijezde i fashionistice, donoseći stil inspiriran donjim rubljem u prvi plan, gdje su tajice i hulahupke neprikosnoveni must-have.

(Polu)gole noge obavijene blistavim sjenama savršenih tajica i danas nas oduševljavaju na modnim pistama najvećih revija. Neophodne su u ormaru svake žene, elegantne i senzualne, ali također simboliziraju i nezaustavljivu inovativnost.

Zvijezde večeri bili su neki od najreprezentativnijih modela najnovijih kolekcija; prozirne tajice u kombinaciji s neprozirnim ili šljokičastim gaćicama za „izgled bez hlača“, mrežaste tajice s geometrijskim, cvjetnim ili životinjskim uzorcima i novi supersjajni trend koji se ogleda u tajicama i ultrauskim bodijima u stilu 80-ih.

Hulahopke Exclusive Edition, koje je Calzedonia kreirala specijalno za ovo događanje, s prozirnim efektima i ukrašene sjajnim ukrasima predodređene su za to da postanu jedan od najtraženijih komada iz kolekcije. Dostupne su samo u odabranim dućanima i online, ali sigurne smo da će ubrzo nestati!

Kako bi iznenadili brojne uzvanike, na događanju su se u nekoliko segmenata izmjenjivali performansi poput „Leg Runway“, gdje su glavne zvijezde bile žene koje je Calzedonia odabrala u Milanu tijekom svog „Legs Castinga“, s performansima iznimnih međunarodnih talenata.

Koreografiju večeri osmislio je Kevin Vives (@viveskevin), svjetski poznati talent značajan i po suradnji s umjetnicima kao što su Céline Dion, Justin Bieber i Kylie Minogue, te „mirror ball izvođačica“ Louise Kelly, koja je očarala prisutne svojim plesom uokolo zrcaljene kugle s disco-dance efektom.

Predstava Camille Tremblay (@cammmt), stručnjakinje za originalne platformske izvedbe, bila je uzbudljiva, a završila je futurističkim vizijama kostima s efektom skulpture umjetničke i maštovite kostimografkinje Sashe Frolove (@sashafro).

Posebno su dojmljivi bili nastupi plesačice na šipci Martine Storti (@martinastorti__), upotpunjene akrobatskim, blještavim plesom koji je izvela Lea Toran Jenner (@leatoranjenner), pod svjetlima lustera.

Iznenađujuće putovanje kroz nadrealnu atmosferu koja je počela odmah pri izlasku s crvenog tepiha obogatila je prisutnost međunarodnih influencera i zvijezda kao što su supermodel Alessandra Ambrosio iz Brazila i Toni Garrn iz Njemačke, svježe nakon blistavog pojavljivanja na Venecijanskom filmskom festivalu, modna ikona Ashley Graham te popularne glumice Leighton Meester i Suki Waterhouse.

S više od 570 maloprodajnih mjesta u Italiji, Calzedonia potvrđuje međunarodni status glamur brenda sa sjedištem u Veroni kao vodećeg igrača u svom segmentu: 55 zemalja, s više od 2150 maloprodajnih mjesta i kanala e-trgovine koji djeluju u čak 33 zemlje.

Nova kolekcija izravno s milanskog Fashion Weeka čeka na vas, nemojte (pre)dugo razmišljati!

www.calzedonia.hr

 

Tekst i fotografije: Promo