(Burberry backstage A/W 2019, London fashion Week)
Nakon kontroverzne revije na kojoj je Burberry prikazao majice čije vezice asociraju na smrtne omče, koja je prikazana pod vodstvom Riccarda Tiscija tijekom LFW, u utorak je Burberry putem Instagrama računa objavio provedbu novih inicijativa.
Sljedeći nedavne objave koje su stigle iz Guccija i Prade, a tiču se inicijativa koje promiču različitost i uključenost rasa, Burberry se također pridružuje ovoj hvalevrijednoj inicijativi.
‘Uznemirenost koju smo prouzročili prošlog tjedna prikazavši kontroverzne hoodice, pokazala nam je da nismo tamo gdje želimo bit’- izjavio je Marco Gobbetti, izvršni direktor Burberryja.
Burberry to želi izvesti na tri razine. Prvo će britanski brand ojačati i povećati osjetljivost tema i socijalnih pitanja uvođenjem dodatne obuke za zaposlenike, uključujući i one na visokim pozicijama.

https://www.instagram.com/p/BuWdYW0AEgP/?utm_source=ig_web_copy_link

Slično kao i Prada, Burberry će također uspostaviti ‘vijeća zaposlenika usmjerena na raznolikost i uključenost’, kao i stvoriti savjetodavni odbor vanjskih stručnjaka. I treće, brand će raditi na zastupljenosti različitih talenata te će proširiti svoju stipendiju za još 50 talentiranih studenata te im omogućiti posao sljedećih pet godina.
Nadamo se da će i ostali luksuzni brendovi pratiti primjere Prade, Guccija i Burberryja te stvarati svoje vlastite inicijative za promicanja različitosti u sljedećim godinama.

https://www.instagram.com/p/BuAACmrAOh6/?utm_source=ig_web_copy_link