U ovo kišno jesensko vrijeme kabanica je definitivno jedan od poželjnijih komada u svakoj garderobi, pogotovo ako niste fan kišobrana. A upravo u potrazi za fora kabanicom, otkrili smo brend Kånu Wear te razgovarali s njegovom osnivačicom i dizajnericom Anjom Arsić
Brend Kånu Wear Anja je pokrenula sa svojom mamom koja je po zanimanju tekstilna inženjerka te je stoga zaslužna za njenu ljubav prema modi još od malih nogu.
“Skoro pa sva odeća koju posedujem je sašivena, nastala kao proizvod moje ideje i mamine realizacije. Nakon prvobitnih studija, shvatila sam da je to ipak moj životni poziv, pa sam upisala i modni dizajn – a već tada se javila ideja o brendu. Reakcije ljudi na ono što smo zajedno stvarale naterale su me da pokrenemo celu priču.”
Filozofija brenda bazira se na promišljanju mode kroz ciklički i individualni pristup, stoga Anja ističe – “Svaki odevni komad iz istorijskog perioda ne bi trebalo da oživi vladajući trend i masovna moda, već osoba koja ga iznosi na svoj način. Mi želimo da ljudi ostanu dosledni svojoj estetici.”
Dizajn kabanica
Kånu Wear se u svojim počecima specijalizirao za dizajn kabanica, a naziv brenda potječe od prvog modela koji je ulicama prošetao njihovu kabanicu, Anjinog psa Kanua koji ju je zbog svog izgleda asocirao na vrstu čamca.
“On i ja najviše uživamo u šetnjama po kiši i nismo ljubitelji kišobrana. Mislim da zapravo nikada nisam ni posedovala jedan. Taj osećaj bezbrižnosti koji imam dok kisnemo me zasigurno vraća u detinjstvo.”
Pritom nam otkriva kako je godinu dana prije nastanka brenda zapravo željela kupiti kabanicu, ali s obzirom da je nije mogla pronaći, na kraju si je odlučila sašiti – a uz to se odmah javila i ideja da napravi mini verziju za svog Kanua. “Kabanice sam videla kao nešto što je prvenstveno korisno za nas, a kako su naišle na oduševljenje ljudi, poželeli smo da budu dostupne svima. Moja neuspela potraga za kabanicom koja neće učiniti da se osećam pokislom je doprinela tome da shvatim da su one neophodan i inovativan proizvod na našem tržištu.”
A praktične ručno rađene Kånu kabanice od PVC materijala potpuno su prozirne i podsjećaju na mod stil 1960-ih, uz velike džepove inspirirane Yves Saint Laurent safari kolekcijom iz istog šarenog desetljeća te upečatljive paspule različitih boja koje daju modernu vibru.
Zahvaljujući svojoj transparentnosti, ne skrivaju odjeću kao kabanice standardnog “šatorskog” tipa, već daju posebni retro touch svakom outfitu.
Modni dodaci
Međutim, iako je “prvotna ideja bila stvaranje brenda koji nudi transparentne komade za ljude i pse”, Anja nam otkriva kako već nakon prve kolekcije nije vidjela previše prostora za daljnji rad u pogledu dizajna PVC kabanica zbog ograničenja ovog materijala koji “sputava kreativnost” .
Stoga su prošle godine počele dizajnirati šarmantne šeširiće koji predstavljaju njihovu modernu interpretaciju ovog ultimativnog modnog aksesoara 1920-ih – a kojem su dali distinktivni pečat zahvaljujući zanimljivim trakama koje omogućuju različite kombinacije.
Ove šešire koji se mogu nositi tijekom cijele godine, dizajniraju u bojama koje su trenutno najaktualnije, a ideja za njihov dizajn potječe od kreacija Jeana Patoua.
“Modni trendovi se danas smenjuju brže nego ikada, ali se svi oslanjaju na istorijski period u modi”, zaključuje Anja. “Revolucionarne godine i ostvarenja određenih dizajnera su nešto što me je inspirisalo od prve kolekcije. Uvek imam svoje favorite čija bih rešenja volela da implementiram u svoje kreacije. Nadam se da će jednog dana na red doći i Elsa Schiaparelli.”
Uz šešire, nedavno su kreirali i “oblak” torbe koje su također dostupne u različitim bojama, stoga nas je zanimalo planiraju li se i dalje orijentirati na dizajn modnih dodataka ili će u budućnosti ipak više ići u smjeru dizajna odjeće.
Anja pritom odgovara – “Kada sam planirala ovu kolekciju, želela sam da se fokusiram na odeću. Međutim, aksesoari me uvek pobede. Izazovniji su u pogledu dizajna i upotpunjuju svaku odevnu kombinaciju. Oni su naš lični pečat. Modni detalji najčešće nemaju sezonu i ne moraju pratiti najnovije trendove, što ih čini zanimljivim za stilizovanje. Kako planiramo da širimo brend, naredna kolekcija će sigurno obuhvatiti odevne komade.”
A mi ćemo definitivno nastaviti pratiti njihov rad na Instagram profilu Kånu Wear, budući da se njihove atraktivne kabanice i preslatki šeširići svakako nalaze na našoj jesenskoj wish listi.
Ili drugim riječima – instant Kånu crush!
Foto: Danica Milošević, Kristina Simić, Jelena Čejović, Boris Jovanović