Svi oni koji imaju kućne ljubimce složit će se s nama kad kažemo da su isti ravnopravni članovi obitelji. Upravo zato, personalizacija njihovih dodataka nije samo trend već i izraz pažnje i ljubavi. A u potrazi za brendovima koji nude jedinstvene dodatke za kućne ljubimce, našu pozornost privukao je domaći brend koji nas je odmah osvojio svojom kreativnošću!
Potaknuti time, razgovarali smo s Anom Dragojević, osnivačicom domaćeg brenda Bark & Run koji donosi spoj funkcionalnosti, estetike i personaliziranog pristupa. Međutim, iza brenda se zapravo kriju Ana i Kai, a Kai je energični mješanac koji na staru godinu puni šest godina i pomaže testirati sve one bandane za pse (i poslastice), dok je Ana magistra kineziologije koja radi kao profesorica u srednjoj školi. Isto tako, zaljubljenica u sport i aktivnosti na otvorenom, Ana svoju potrebu za kreativnim izražavanjem upotpunjuje kroz Bark & Run, a strast prema ljubimcima i želja za stvaranjem nečeg posebnog pretočili su se u inspirativnu priču ovog domaćeg brenda.
Kako je nastala ideja za pokretanjem brenda namijenjenog kućnim ljubimcima i njihovim vlasnicima te što Vas je inspiriralo?
Ideja je nastala dok smo bili u Portugalu – ja sam išla na Erasmus kao studentica, a Kai mi je radio društvo pa se može reći da je ideja nastala na našoj najvećoj, osmomjesečnoj avanturi. Imala sam dvije opcije – ili ga moram povesti sa sobom jer ga nemam kome ostaviti toliko dugo (a nisam baš ni htjela da budemo iskreni) ili ne idem uopće. I tako smo otišli, a pred kraj života u Portugalu, i prije nego što sam trebala diplomirati, došla sam na tu ideju. Može se reći da me Kai uveo u svijet planinarenja, zbog njega sam počela sve više vremena provoditi u prirodi i to me izrazito ispunjavalo. Trudim se voditi ga sa sobom kamo god mogu, pokazati mu svijet (ili ipak on meni) i učiniti mu ovaj kratki život ovdje što boljim i luđim. Tako sam sve te avanture s njim, tu ljubav prema njemu i životu s njim htjela pretvoriti u nešto naše, nešto opipljivo, ali i nešto što možemo podijeliti sa svima koji se isto tako osjećaju.
View this post on Instagram
Što biste izdvojili kao “ono nešto” što vas izdvaja od drugih brendova na tržištu?
Rekla bih da je to svakako personalizacija proizvoda štikom što ih čini kvalitetnijima od majici s printom te ručni rad – svaku bandanu posebno šivamo, svaku majicu posebno radimo te svaki dizajn postera sami crtamo. Ne prodajemo nešto što niti sami ne bismo nosili ili koristili, a cijela ideja proizašla je iz samog našeg lifestylea pa se trudimo s našim kupcima i povezati, najčešće putem društvenih mreža, a puno njih smo na ovaj način i upoznali i sprijateljili se.
Tko stoji iza dizajna vaših proizvoda te na koji način birate printove i motive?
Većina materijala koji uzimamo za bandane s printom na sebi već imaju određene motive, a ja samo biram koji dizajn mi se sviđa te što mislim da bi naši kupci voljeli vidjeti u ponudi. Motive na posterima i majicama s printom smišljam sama, a ideje crpim iz svakodnevnog života s psom pa zapravo nije teško nešto osmisliti, ali zna biti teško sjesti i nacrtati odnosno realizirati.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Koje proizvode biste izdvojili kao najpopularnije među vašim kupcima i zašto mislite da su toliko traženi?
Definitivno personalizirane majice i bandane! Radi se o štiku koji je kvalitetniji od printa te samim time dugotrajniji. Imamo određene tekstove na majicama kao što su “I’d rather be home with…”, “I’d rather be hiking with…” i slično koje se onda mogu personalizirati s imenom psa ili više njih. Vjerujem da su toliko traženi jer ispada dobra fora što u bilo kojem trenutku možete drugima dati do znanja gdje bi sada radije bili i sa kime, a da pri tome niste bezobrazni već ispada simpatično.
Koliko znamo ljudi te majice obožavaju nositi na poslu, a čuli smo i da je netko u njoj bio na dejtu. Uz njih su dosta poznate i personalizirane bandane – na njih možete staviti ime ili kratak tekst pa su tako recimo ljudi za vjenčanja naručivali bandane s tekstom “I do too!”, za prinovu u obitelji “Promoted to big brother” i slično. Rekla bih da su toliko traženi jer tako nešto nema za kupiti bilo gdje, a opet je prilično korisno i fora pa dosta ljudi naručuju ove proizvode za poklon nekome.
View this post on Instagram
Možete li nam reći više o procesu personalizacije vaših proizvoda, odnosno “matching” komadima za pse i vlasnike?
Imamo razne tekstove koje možete odabrati te uz to napišete ime psa ili pasa, a mi zatim naručujemo majice te kada stignu krećemo u izradu. Majice se štikaju personaliziranim tekstom, a nakon toga idu sve one sitnice kao što je rezanje konaca, peglanje, fotkanje, pakiranje te je majice spremna za preuzimanje. Uz personalizirane majice često se naručuju i “matching” personalizirane bandane za pse što stvarno bude fora jer recimo tamno crvena bandana paše super uz našu bordo majicu ili tamno zelena bandana uz šumsko zelenu majicu. Kod bandana je proces izrade nešto drukčiji – prvo se štika personalizirano ime ili tekst, a zatim bandane šivamo na mašinu, dodajemo etiketu i sve ostale sitnice kao i kod majice.
Nedavno ste pokrenuli i službeni webshop. Koliko je cijeli proces bio izazovan te što na istome nudite?
Na webshopu zapravo radimo poprilično dugo i meni samoj je to bio dosta zahtjevan proces s obzirom da radim u školi, a tu su još i šetnje s Kaiem, treninzi i slično pa je zapravo najviše nedostajalo vremena. Također, sve sam radila sama – fotkanje proizvoda, uređivanje slika, pisanje teksta za proizvode i slično pa onda tako to ide… Nikad nisi zadovoljan sto posto sa svime, baš ta jedna slika ti nešto ne štima, tri puta mijenjaš tekst za isti proizvod, onda malo poludiš pa odustaneš od svega i uzmeš odmor neko vrijeme, opet kreneš i tako ukrug (smijeh). Svakako se ne mogu žaliti jer sam toliko puno toga naučila o raznim stvarima da mi je sada stvarno lakše, samo sam htjela ukazati na to da iza malih brendova stoje stvarni ljudi koji najčešće izliju srce i dušu u to što rade, pa ako nekad i malo dulje čekate na narudžbu, znajte da je to zato što je ručni rad i radi se sa ljubavlju i zahvalnošću što ste odlučili podržavati lokalne proizvođače.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Kako se kreću cijene vaših proizvoda te koliko se u prosjeku čeka na izradu?
Cijene se za bandane kreću od 13 eura pa do 30 eura, ovisi o tome je li riječ o print bandani ili personaliziranoj. Po novome možete personalizirati i obje strane bandane, pri čemu ispada bolja cijena nego da kupujete baš dvije bandane s različitim tekstovima. Cijene majica se kreću od 25 eura za majice kratkih rukava pa do 47 eura za majice dugih rukava, odnosno hoodice, a isto ovisi o tekstu i o tome koliko imena stavljate na majicu. Do tri imena su uključena u cijenu, a za svako dodatno ime nakon toga raste cijena za 2 eura.
U prosjeku se čeka 3 – 10 dana za bandane, 7 – 14 dana za majice te 2 – 5 dana za postere, a sve ovisi o tome kolika nam je gužva. Trudimo se biti što brži no kako sve radimo sami nekada nam uvjeti to ne dopuštaju pa molimo ljudi za malo strpljena što se tiče isporuke.
Planirate li u budućnosti proširiti ponudu s dodatnim proizvodima i ako da, možete li nam otkriti o čemu se radi?
Apsolutno! Dizajni su već spremni i čekamo da nam prođe ova ludnica u blagdansko vrijeme, a i da malo odmorimo, a onda idemo dalje. U ponudu nam dolaze cekeri, još koja majica s novim dizajnom printa, novi tekst za personalizirane majice, naljepnice za auto, novi dizajni postera… Previše je ideja, a premalo vremena, kako ja volim reći, i kotačići u glavi samo se uzbudljivo vrte. Šuška se nešto i o čarapama (za ljude, naravno), ali sve u svoje vrijeme. Novost nam je i što ćemo na webshopu imati mali “blog” dio gdje ćemo se truditi pisati sve svoje avanture i izlete kako bismo ljude možda inspirirali da izađu više u prirodu i olakšali im taj proces.
Cijelu ponudu brenda Bark & Run potražite na službenom webshopu!
View this post on Instagram
Foto: Instagram, Privatni album