Bolt, superaplikacija za mobilnost, najavljuje uvođenje funkcije koja korisnicima omogućava rezerviranje vožnje do 72 sata unaprijed. Nova značajka Boltovih vožnji na zahtjev korisnicima će pružiti veću fleksibilnost u planiranju gradskih ruta, kao i vožnji za putnike koji moraju na vrijeme stići na željezničke ili autobusne kolodvore, u zračne luke i slična odredišta.
Upravo su zračne luke najfrekventnije gradske lokacije, a s dolaskom sezone broj turista raste iz dana u dan. Tako je u predsezoni Bolt zabilježio porast stranih turista od 27 posto u usporedbi s istim periodom prošle godine, a s brojem vožnji na zahtjev koji je narastao za 60 posto prednjači zadarska zračna luka. Slijede ju dubrovačka zračna luka s porastom od 43 posto te splitska s porastom od 35 posto. Splitska zračna luka glavno je odredište ponajviše Nijemaca, Estonaca, Britanaca i Francuza, dok je Dubrovnik, uz ove potonje, omiljena destinacija Mađara, Litvanaca i Poljaka.
Najviše putnika u Zadar dolazi iz Poljske, Češke, Njemačke i Švedske pa ne čudi da upravo autobusni kolodvor bilježi porast turista za čak 67 posto, čime je odnio titulu lokacije s najviše zabilježenih vožnji na zahtjev. I u Splitu je najfrekventnija lokacija za prikup putnika autobusni kolodvor, s porastom od 48 posto, a u Dubrovniku su to Pile s rastom od 40 posto u odnosu na prošlu godinu.
„Funkcija rezervacije vožnje korisna je onima koji žele planirati svoj dan unaprijed, moraju stići u određeno vrijeme u ured, na poslovne sastanke ili na aerodrom. Ovom inicijativom potičemo korisnike da se odreknu osobnih automobila i koriste prijevoz na zahtjev, kako bi uštedjeli vrijeme. Mogućnost planiranja vožnji može nam svima pomoći da budemo otvoreniji za ideju da se ne vozimo osobnim automobilima svaki dan i tako smanjujemo gužve u popularnim gradskim središtima, ali i emisije CO2. Funkcija Unaprijed rezervirane vožnje od danas je dostupna svim korisnicima Bolta u Splitu, Zadru i Zagrebu, a uskoro i u ostalim gradovima”, izjavio je Tomislav Lukačević, direktor Bolta u Hrvatskoj.
Da bi unaprijed rezervirali vožnju, korisnici trebaju otvoriti ažuriranu Bolt aplikaciju, pristupiti odjeljku za Unaprijed rezervirane vožnje – koji se nalazi pored polja za unos odredišne adrese – i slijediti preporučene korake. Otkazivanje unaprijed rezervirane vožnje moguće je do 60 minuta unaprijed, bez dodatnih troškova.
Unaprijed rezervirane vožnje također pomažu zaposlenicima tvrtki koji koriste Bolt Business uslugu, omogućavajući im da se lakše drže rasporeda, izbjegavaju kašnjenja i štede vlastito vrijeme, kao i vrijeme partnera s kojima surađuju. Osim poslovnim korisnicima, opcija rezerviranja vožnje od koristi će biti i hotelijerima, iznajmljivačima privatnih smještaja i drugim turističkim radnicima koji će svojim gostima lako moći rezervirati vožnje do smještaja i učiniti im iskustvo boravka još bezbrižnijim.