Obožavam šarene torbice pa sam se odmah zaljubila u brend Repe iza kojeg stoji stilistica Barbara Repe. Zamolila sam je za intervju u kojem je simpatična Barbara ispričala sve o brendu, izradi torbica, kampanji, planovima i mnogočemu drugom. Svakako pročitajte u zanimljivom razgovoru koji slijedi!

dizajnerica Barbara Repe

Svi te znamo kao superuspješnu stilisticu, kostimografkinju i influencericu. Kako to da si se odlučila tome dodati i ” dizajnerica torbi”, te osnovati brend Repe Repe Repe?

Taj dizajnerski dio došao je potpuno spontano. Godinama sam se odupirala ući u dizajnerske vode jer smatram da na tržištu ima i više nego dovoljno brendova i dizajnera te uživam u svom poslu stilista i do ove godine jednostavno nije bio pravi moment. Uvijek slušam intuiciju te na taj način plivam u životu. Brend je bio logičan slijed, nakon što sam naučila raditi torbice od perlica i izradila popriličan broj. Volim raditi s rukama te sam kroz godine naučila i farbati, tapecirati, šivati, ma sve i svašta. Imala sam ogromnu podršku partnera, prijatelja i kolega koji su me suptilno nagovarali da je vrijeme da brend vidi svjetlo dana.

Tvoje prezime x 3 – kako si se odlučila baš za tu formulu za ime brenda 🙂 I jesu li bile i neke druge opcije u igri kad si smišljala ime?

Oko imena još nije postignut konačan koncenzus (haha). Brend se zove samo Repe, no prilikom traženja IG handlea, Repe.Repe.Repe je izgledalo i zvučalo jednostavno, a zanimljivo te sam se spontano odlučila za isto. I jedno i drugo je catchy te ostavljam prostor za obe varijante. Zapravo nisu postojale druge varijante jer sam htjela nešto neutralno, a moje prezime je rijetko i kratko te je bilo idealno za imenovati brend. Nisam se htjela ograničavati jer ne znam što budućnost nosi, a ovako brend može rasti i u drugim smjerovima. Tko zna, možda se jednog dana pretvori u veći brend.

Čula sam da sve torbe radiš ručno. Gdje si naučila izrađivati torbe od perlica, te koliko ti treba za izradu jedne?

Za sve što sam naučila raditi u životu bio je zaslužan internet. Iskopala sam popriličan broj videa, koje sam mjesecima gledala te malo po malo krenula učiti samu izradu torbica. Postupak na prvu izgleda jednostavan, no vrlo brzo sam shvatila da postoji puno caka, koje jednostavno ne možeš pronaći na internetu i moraš pokušaj-pogreška metodom naučiti i uloviti grip. Iako je bilo dosta frustracija, nisam odustala te sam pronašla idealan flaks, kako učvrstiti oblik, kako mijenjati dizajn te s vremenom postala pravi profesionalac. Za izradu jedne torbice potrebno mi je 3-7 dana, ovisno o veličini i količini perlica, zahtjevnosti modela te psihofizičkoj odmornosti. Koncentracija je najvažnija prilikom izrade ovih torbica jer si ne mogu priuštiti da nešto pogriješim, jer onda sati rada padaju u vodu te moram rasparati te krenuti ponovno. Moram i imati jedan dan odmora nakon 2 dana intenzivnog rada, jer flaks reže kožu, a tijekom uplitanja perlica isti mora konstantno biti napet.

Poznata si po svom eklektičnom stilu punom boja, i torbe krase divne boje. Odakle crpiš inspiraciju za torbe, njihove oblike i boje?

Internet te vlastit ukus. Uvijek polazim od sebe, što bih ja nosila i da je dizajn jednostavan, a opet otkačen. Uvijek pazim i mjerim da su svi modeli nosivi te da doista stanu stvari u torbice, iako su dimenzijama manje. Mrzim kada pronađem neku torbicu u koju se zaljubim te naknadno shvatim da ne stanu mobitel, novčanik, ključevi, ruž i ostale esencijalne stvari te smatram da dizajn mora biti funkcionalan. Torbice od perlica nisu ništa novo niti revolucionarno, no željela sam ponuditi tržištu svoju viziju istih, koje su uz ljepotu i funkcionalne i u dnevnim, a pogotovo u večernjim situacijama. Za svaku torbicu promišljam dizajn, isprobavam, dodajem i oduzimam redove, kako bih napravila idealan ratio.

Vidim na tvome Instagram profilu da je dosta modela torbi već prodano. U koliko primjeraka izrađuješ svaku torbu, kako ide prodaja, tko kupuje, jesi li već prepoznala svog tipičnog kupca? I planiraš li možda prodavati torbe i van svog webshopa, u nekim multibrand dućanima?

Svaka torbica je unikatna te ih ne namjeravam ponavljati, iz razloga što nastojim da svaki primjerak bude jedinstven za svoju potencijalnu vlasnicu. U posebnim situacijama izradim i custom made torbicu, kao što je bio slučaj za rođendan prijateljica i poznanica te za jednog fantastičnog umjetnika iz Švicarske, koji je poželio torbu/aktovku u A4 dimenziji. Prodaja zasad ide stabilno te planiram najesen organizirati pop up, gdje ću osim prve kolekcije, predstaviti i novu kolekciju te će se torbice moći kupiti i na licu mjesta. Zasad nisam planirala prodavati torbice u multibrand dućanima jer želim zadržati taj osobni pristup gdje direktno mogu popričati s potencijalnim kupcima. Prodaja ide preko webshopa te Instagrama. Kupci su šaroliki i jako sam sretna kada se zaljube i odaberu svoj primjerak.

Sve u vezi brenda je sjajno osmišljeno, i estetski besprijekorno, pa i kampanja/fotografije torbi, te dizajn webshopa. Tko je sve radio na tom dijelu?

Kampanju je osmislila moja draga kolegica i prijateljica Senja Vild, sjajna fotografkinja s fantastičnim okom i osjećajem za detalje. Odmah smo znale smjer te sam na snimanju prepustila kreativan dio njoj. I ispalo je odlično! Dizajn loga, website i webshop napravila sam sama, a uz pomoć moje najbolje prijateljice Iris Hazler, snimili smo kampanju, dotjerali tekstove i ostale sitnice. Ona je zaslužna i za endless podršku te vrhunski odrađen PR. Videe montiram sama, po osjećaju.

Koji su ti planovi za brend. Planiraš li možda prezentirati i drugu vrstu modnih dodataka, odjeće? Ili se zasad držiš torbica?

Krenula sam raditi jesensko zimsku kolekciju koja će se nadograditi na prvu te se nadam da će biti vani do studenog. Zasad ću se držati izrade torbica, a kasnije, tko zna? Želim držati sve opcije otvorene i da brend prirodno raste, a smjer će doći spontano, kao i sve ostalo u životu.

Foto: Senja Vild/@barbara.repe