Možemo reći da je Demna Gvasalia jedan od najkontroverznijih dizajnera današnjice stavimo li ovaj zaključak u kontekst neobičnih modnih predmeta koji koketiraju sa spojem bizarnog i funkcionalnog. Prisjetimo se samo torbe koja izgleda kao vreća za smeće, suknje-ručnika, torbice-čipsa… primjera je sad već polako i previše, pa se nameće pitanje – zeza li se dizajner sa svojom publikom?

Ako je suditi prema rezultatima prodaje, publika to itekako voli, stoga moramo priznati da ne razumijemo čuđenje oko novog ”modnog dodatka”. Naime, Balenciaga sada u neobičnoj ponudi ima i ljepljivu traku u funkciji narukvice koja je predstavljena tijekom jesensko-zimske kolekcije za 2024. Iako narukvica još uvijek službeno nije dostupna za kupnju, zna se da cijena doseže vrtoglavih 3000 eura.

Naravno, internet je poludio i Balenciagu na čelu s kreativnim direktorom počeo nazivati svakojakim imenima, no kao da zaboravljamo kako Balenciagina novija priča počiva upravo na elementu šoka i performansa.

@highsnobiety Would you wear this? 🤨 #balenciaga ♬ Imperfect Island – DJ BAI

Demna jako dobro zna što je sve potrebno kako bi se napravio hype te u svom radu i izričaju dekonstrukciju svakodnevnog u bizarno – provodi na najbolji mogući način. Spomenuli smo vreću za smeće u formi torbe i ručnik – suknju, no ne zaboravimo niti na uništene tenisice, parku od nekoliko slojeva, ali i pik traku koju je dizajner koristio za kreiranje haljina (neke je nosila i Kim Kardashian).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HIGHSNOBIETY (@highsnobiety)

Stoga valja zaključiti da je Balenciaga zapravo poprilično, marketinški gledano, genijalan brend o kojemu se ne prestaje pričati, a budući da danas više nema što nismo vidjeli kad je riječ o dizajnu – čini se da nas još jedino može iznenaditi (i naljutiti) nabijanje cijene i potpisa na predmete koje inače ne percipiramo modnima. To jako dobro zna i Demna!

Foto: TikTok