Vjerujemo da zagriženi filmofili dobro znaju online adresu po imenu Rotten Tomatoes. Baza podataka koja okuplja recenzije, informacije i vijesti vezane za filmove dobar je izvor inspiracije pri biranju filma. Oskarovskoj ekipi filma, predvođenoj Benom Affleckom i Mattom Damonom, u filmu o jednom od najutjecajnijih sportskih brendova svih vremena su dodijelili nevjerojatnih 99% i proglasili ga jednim od najboljim sportskim filmova svih vremena! 

Ono zbog čega je Rotten Tomatoes ovih dana u medijima je jedan rekorder među filmovima. Naime, Ben Affleck i Matt Damon ponovo su se udružili snage u filmu “AIR” koji na repertoare kina stiže od četvrtka 6. travnja, u distribuciji Blitz filma.

“AIR”  je i prije kino premijere sakupio brojne hvalospjeve, a postao je i jedan od najbolje ocijenjenih filmova na Rotten Tomatoes.

Radnja filma nas vraća u razdoblje osamdesetih godina prošlog stoljeća. Matt Damon tumači lik Sonnyja Vaccara, Ben Affleck je u ulozi suosnivača Nikea, legendarnog Phila Knighta, Jason Bateman je u ulozi Roba Strassera – njegovog direktora marketinga, dok je Viola Davis u ulozi beskompromisne majke koja zna vrijednost neizmjernog talenta svog sina i košarkaškog fenomena koji će postati najveća sportska legenda svih vremena.

Ambiciozan, revoltiran i strastven šef Nikea opisan je svojom poznatom rečenicom: ‘Pamtit će vas po pravilima koja ste prekršili.’ Vodeći se ovom mišlju, Knight se odlučuje na rizike da bi svojoj tada nepoznatoj kompaniji Nike donio slavu i stao uz bok najvećih i znatno uspješnijih konkurentskih tvrtki Adidasa i Conversea.

U probijanju u društvo slavnih robnih marki jedna od ključnih figura postaje upravo Sonny Vaccaro, a koji je dobio naizgled jednostavan, a u praksi gotovo neizvediv zadatak: potpisati ugovor sa zvijezdom NBA koja će Nike učiniti prestižnim sportskim brendom.

Na putu do njegovog potpisa Vaccaro se mora nositi s arogantnim Jordanovim odvjetnikom Davidom Falkom (u čijoj ulozi briljira Chris Messina) i igračevom majkom Deloris Jordan, koju utjelovljuje Viola Davis.

Film se između ostalog bavi i uspostavom novih marketinških pravila koja su nastupila nakon sklapanja ugovora između Jordana i Nikea. Naime upravo je on bio prijelomna točka u načinu na koji su igrači dogovarali marketinške suradnje s brendovima, a na samom kraju filma saznajemo i da je Vaccaro kasnije postao ključna figura zaslužna za unosne marketinške poslove koje su godinama dobivali sportaši s prestižnih sveučilišta.

Snimiti film o pregovorima između majke košarkaša i marketinškog agenta tako da gledatelje drži prikovane za ekran i budi emocije uistinu nije nimalo lak zadatak, ekipa filma je međutim nadmašila sva očekivanja te su ga kritičari već sada ocijenili najboljim sportskim filmom svih vremena!

“AIR” u distribuciji Blitza pogledajte u kinima od četvrtka 6. travnja.  Ulaznice su u prodaji online ili na blagajnama kina.