Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je srebrnu nagradu Pentawards za dizajn pakiranja prirodnih mirisnih svijeća URONI. Ovo je još jedno veliko svjetsko priznanje za brand URONI i agenciju Fabular, nakon osvajanja prestižnog Red Dota. Čestitamo!

Pentawards je vodeća globalna mreža stručnjaka posvećena promociji, izlaganju i nagrađivanju globalnog dizajna ambalaže, a svake godine dodjeljuje nagrade za najbolju svjetsku ambalažu. U 15 godina koliko se natjecanje održava pristiglo je više od 20 tisuća prijava iz više od 64 zemlje svijeta.

Uroni_Pentawards

Ovogodišnji žiri bio je sastavljen od članova iz preko 20 zemalja, uključujući predstavnike 25 brandova i 25 dizajnerskih agencija, a dodjela nagrada održala se na gala ceremoniji u londonskoj Royal Opera House.

Uroni_Pentawards

Brand URONI nastao je u izazovnoj pandemijskoj godini. Četvoro prijatelja odlučilo se pokrenuti proizvodnju prirodnih mirisnih svijeća. Njihova vizija bila je kreirati lijepu, elegantnu i održivu kolekciju za dom, koja nije štetna za naše zdravlje ni za planet. Svijeće se izrađuju od sojinog voska, pamučnog fitilja koji nije toksičan, s prirodnim esencijalnim uljima i pakiraju u ručno rađenu ambalažu od terracotte.

Uroni_Pentawards

Samo ime branda – URONI – poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala, čistog bijelog pamuka. Slogan branda „Scent You Can Feel“ komunicira da je ovo miris koji se osjeća cijelim bićem.ž

Uroni_Pentawards

“Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja imena branda stvorio koncept za vizualni identitet i produkt dizajn.“– izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular.

Uroni_Pentawards

Kreiran je elegantni, minimalistički logotip inspiriran zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su „uronjena“. Inspiracija za jedinstveni produkt dizajn pronađena je u slovu „U“ iz logotipa. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti – posuda od bijele gline ponovno se može koristiti kao ukrasna teglica za cvijeće.