Balmain je predstavio svoju najnoviju kampanju za predstavljanje svoje kolekcije za jesen 2021, koja je otkrivena kroz dramsku seriju od pet epizoda
Pomičući granice svijeta mode, Balmain je odlučio predstaviti svoju najnoviju kolekciju u neočekivano, i to u obliku dramske serije “Fracture” s nekolicinom poznatih lica. Udružili su se s Channel 4, što je prvi put da se modni brend udružio s televizijskom postajom kako bi predstavio novu kolekciju.
A onima koji vole young-adult serije, poznavat će junake ove modne kampanje (?): Jesse Jo Stark, Tommy Dorfman (“13 razloga zašto”), Ajani Russell (“Skate Kitchen”) i Charles Melton (“Riverdale”) su u središtu, a priča se temelji na periferiji Los Angelesa u dotrajalom motelu Le Rêve koji ovi likovi zovu domom, a kako Balmain voli svoje kreacije kombinirati s glazbom, serija sadrži originalnu glazbu koju je napisala i izvela Stark, a kompoziciju je napravio Michael Yezerski.
Tvorci projekta “Fracture”, Michail Papadogkonas, Catherine Hope i Glenn Waldron, imali su za cilj spojiti pripovijedanje, glazbu i modu kroz ovu seriju, te se nadaju da će to pomoći novoj kolekciji da dođe do puno veće publike. Čitajte – mlađe. Osim toga, ovo partnerstvo bilo je i poprilično inlajnano s mišlju vodiljom osnivača, Pierrea Balmaina, koji je volio koristiti svoje dizajne za pričanje priča, posebno kroz stvaranje kostima za razne studijske, baletne i kazališne produkcije.
Fotografije kampanje prikazuju da se Balmain nije puno odmaknuo od svog bezvremenskog dizajna u različitim stilovima. Klasični plavi sako, odlične čizme, kožne jakne, zanimljiv traper… Uostalom, uvjerite se i sami na FractureSeries.com.