Holistički pristup brenda Enosophia podrazumijeva izvrsnost proizvoda, brigu o ljudima, održivom razvoju i pozicioniranju Slavonije kao poželjne vinske turističke destinacije
Enosophia je novi brend vinarije i kvalitetnih slavonskih vina nastao kao rezultat razvoja temeljenog na dugogodišnjoj tradiciji Feričanačkog vinogorja, ulaganjima i visokoj ambiciji stvaranja kvalitetne vinske priče. Predstavljen je jučer uz brojne goste i atraktivan program u prekrasnom ambijentu zagrebačke La Grme. Novo lice hrvatske vinske scene predstavili su u ime obitelji vlasnika Ivan Ergović i direktor poduzeća Osilovac Ivan Maričić.
Rezultat rasta i razvoja
Enosophia je logičan odgovor na zahtjeve tržišta i potrošača, razvijen u sklopu prirodnog procesa rasta i razvoja svojeg prethodnika – brenda Feravino. Kroz novi brend, potrošačima se želi osigurati dodatna vrijednost, ne samo kroz podizanje kvalitete proizvoda nego i kroz holistički pristup brendu. Upravo taj pristup podrazumijeva brigu o ljudima, ekologiji i održivom razvoju kao i pozicioniranje Slavonije kao poželjne vinske turističke destinacije.
Viziju i puno širu priču koja stoji iza brenda, u ime obitelji vlasnika, predstavio je gospodin Ivan Ergović: „Izuzetno smo sretni što danas predstavljamo Enosophiju kao rezultat nove strategije razvoja i dugoročne održivosti naše vinarije. Ona obuhvaća značajna ulaganja u razvoj same vinarije kojima je glavni cilj razvoj Feričanaca i Slavonije kao najbolje vinske destinacije u Hrvatskoj. Brigom za održivi razvoj feričanačkog kraja želimo raditi na povratku mladih ljudi kojima možemo osigurati sigurna radna mjesta i perspektivu razvoja. To želimo raditi kroz i s našim novim brendom Enosophia na čijem je razvoju radio tim posvećenih i motiviranih ljudi vođenih zajedničkom vizijom.“
Direktor poduzeća Osilovac gospodin Ivan Maričić istaknuo je da Enosophia želi biti moderna vinarija temeljena na principima održivosti i društvene odgovornosti koja isporučuje odlična inovativna vina koja dolaze iz vinograda na području Feričanačkog vinogorja.
„S novim brendom Enosphia prošli smo zahtjevan procesa rebrendinga vođeni jasnom vizijom da želimo biti najbolji. Najbolji u stvaranju najboljeg vina, najboljih timova, educiranih potrošača i bolje, održivije okoline. Enosophia je priča koju želimo podijeliti jer potrošači danas traže više od proizvoda. Žele priču, emociju, iskustvo i doživljaj i upravo je to ono što Enosophiju čini jedinstvenom. Vjerujemo da će potrošači prepoznati izvrsnost, inovativnost i pristup koji stoji iza ove vinske priče“, ističe Maričić.
Spoj tehnologije i vina
Osim holističkog pristupa procesu razvoja i vizije novog brenda, Enosphia je jedinstvena i zbog inovativne tehnologije i interaktivne AR etikete. Prva takve vrste u domaćoj vinskoj branši, spaja tehnologiju i vino kako bi se okrenula i mlađim potrošačima koji postaju ravnopravni sugovornici uz potpuno novo iskustvo i doživljaj.
Prva dva vina predstavljena na večeri bila su graševina TRS NO. 5 i rose Matarouge. Gosti su mogli uživati i u show cookingu Gorana Kočiša, chefa s Michelinovom zvjezdicom koji je osmislio jela koja se savršeno sljubljuju s novim vinima.
Mladi tim enologa
U posebno postavljenom interaktivnom korneru, gosti su mogli isprobati te proučiti sadržaj koji skrivaju interaktivne etikete. U degustacijskom korneru, sve o vinima moglo se saznati od mladog tima Enosophia enologa – Lucije Kužir i Martina Kovačevića koji su i sami dio tima koji je sudjelovao u razvoju novog brenda.