Nakon što kompanija Next nije mogla ispuniti zahtjeve Arcadia grupe u smjeru prodaje Topshopa, na vrata je pokucao nenadani potencijalni kupac – veliki Asos
Asos dobro poznaje trendove i želje kupaca, te ne sumnjamo da ako su oni odlučili da Topshop vrijedi spasiti, to zaista ima smisla. Iako nekoć ogroman i jak brend, predvodnik UK high-street dućana koji su obožavali mladi, Topshop, to jest Arcadia grupa bila je među prvima koji su morali zbog covida-19 potpisati kapitulaciju te time ugroziti egzistenciju više od 13.000 ljudi. Nakon neuspješnih pregovora s Nextom, i nekim drugim kompanijama u redu poput Boohoo Group, Authentic Brands Group, Shein i sličnih, izvori su za Sky News rekli da Arcadia Grupa ne bi voljeli nikome više prodati nego li Asosu. S obzirom na njihovu logistiku i brend jasno je zašto. S druge strane, Asos bi volio dobiti Topshop, Topman i Miss Selfridge u 250 milijuna dolara vrijednom paketu, za što će se trebati još pokazati hoće li biti moguće.