Craft pivovara Varionica s najprestižnijeg pivskog natjecanja vratila se s dvostrukim zlatom za njihovo Pale ale pivo, broncom za NOEL Passion Sour pivo te sa zlatom za kolaboracijsko pivo Chef’s beer, čime su oduševili struku i svrstali se sam u vrh svjetskog pivarstva, kako su objavili na svom webu.
Varionica je ponosno osvojila tri prestižne nagrade na ovogodišnjem natjecanju European Beer Challenge; dvostruko zlato za Pale Ale, prvo pivo Varionice, zlato za Chef’s Beer, novu kolaboraciju Varionice i prominentnih imena – Bibich Wine Croatia, Barut Brewing and Blending, Mate Janković i Zmajska pivovara te broncu za Noel passion sour – pivo rađeno u suradnji sa istoimenim restoranom u Zagrebu koji ima prestižnu Michellinovu zvjezdicu.
“The European Beer Challenge je iznimno strogo natjecanje. Ovo je najviši rang priznanja u branši. European Beer Challenge koristi metodu trostrukog kušanja naslijepo što znači da suci ne raspolažu nikakvim informacijama o uzorcima koje kušaju. Ne smiju vidjeti bocu. Ne znaju iz koje države potječe. Nemaju nikakve naznake o cjenovnom rangu. Dodatno, ne raspravljaju svoje utiske međusobno. Sve to donosi zaključak kako je brončana medalja na European Beer Challengeu 2020 ogromna čast. Cijela naša ekipa zajedno sa svima koji nas podržavaju sad dijeli našu pobjedu! Zahvaljujemo svima koji su nam iskazali potporu i povjerenje”, ovim je povodom rekao Matija Mrazek, majstor-pivar Varionice.
Nakon što je određen opseg testiranja, okupili su se najvažniji europski kupci piva.
Završno testiranje 24. studenog priređeno je u London City Hallu. Pod budnim okom London Eye-a, najuzbudljivija piva svijeta vodila su bitku i trudila se impresionirati zahtjevne suce European Beer Challenge-a, među kojima su se našli utjecajni predstavnici Ritz hotela, Bibenduma i Venus Wine & Spirit Merchants PLC.
Venus Wine & Spirit Merchants PLC obiteljska su distributerska firma s prometom od sto milijuna funti. a njihov Daniel Faires komentirao je: “Naljepnica s medaljom European Beer Challenge-a na bocama i limenkama pomaže prepoznavanju brenda i potiče prodaju.”
Tisuće uzoraka iz 39 zemalja borile su se prsa o prsa, a neki od renomiranih natjecatelja bili su pivovare Thornbridge, Nogne O, Brouwerij Van Steenberge, Hertog Jan, Tommy’s Brewing Company, Privatbrauerei Waldhaus i Brasserie du Mont-Blanc.
Foto: Facebook Varionica