Sve nas je zateklo potpuno novo razdoblje. Nova pravila, smanjena gospodarska kretanja, otkazane narudžbe. No neki su na krizu gledali kao na priliku. Donosimo vam priču o metalurgiji Mihoković kao primjeru prilagodbe novonastaloj situaciji.
Hrvatski proizvođač metala, Mihoković Metal Solutions trenutno je pozicioniran kao jedan od lidera u industriji obrade metala i proizvodnje metalnih proizvoda na veliko u RH. Podrška je raznim industrijama: proizvodnji transformatora, IT-ju, automobilskoj, marketinškoj i modnoj industriji, opremanju interijera i eksterijera, a posljednjih godinu dana rade i za potrebe robotike, medicine te vojne industrije. Poslovanje je proteklih 25 godina konkretno raslo, a kratki rokovi, mnogo narudžbi, te malo vremena za razvoj proizvoda koji nisu nosioci dobiti metalurgiju je držalo podalje od proizvoda kao što je ovaj.
Kriza koja je zatekla cijeli svijet, za ovu tvrtku značila je također izrazito otežano poslovanje. “Gotovo 45% proizvodnje stalo je preko noći. Primarni fokus je bio na opstanku kompanije i očuvanju radnih mjesta. Smjer kojim smo razmišljali bio je: ‘Što možemo proizvesti u kratkom roku, a da trenutačno nije pokriveno i da postoji očita potreba na tržištu?” govori Marina Mihoković, direktorica marketinga i prodaje u metalurgiji. Odgovor je bio zanimljiv: Metalni stalci za dezinficijense.
S novim odredbama stožera, sve poslovnice i prostori s velikim protokom ljudi na ulazu moraju postaviti dezinficijens. No kako – to je na njima. Prvenstveno je tu riječ o bankama, hotelima, pekarama, supermarketima, kafićima, ali i svima onima koji žele zadržati visoke standard zaštite za sve prisutne. “Najveće narudžbe primamo od distributera i proizvođača dezinficijensa te velikih klijenata koji imaju više poslovnica. Krenuli smo s ključna dva modela: zidnim i stajaćim. Kroz brojne suradnje, razvili smo više modela i to s korisnim dodacima: imamo model s držačima za maske i rukavice, model koji je prilagođen za razne dimenzije bočica antiseptika, model s brojačem ljudi te mjeračem temperature.” nadodaje gđa Mihoković.
Proizvodnja je uskoro napravila boom u Hrvatskoj, no nedavno su krenule i prve narudžbe iz inozemstva. “Od momenta kada smo proizveli prvu liniju stalaka, upiti su krenuli sa svih strana. Bilo je jasno da moramo instantno proširiti kapacitete tog dijela proizvodnje na više smjena. Sada smo već uhodani, te pristupamo svakom klijentu zasebno, prilagođavamo se njegovim potrebama, kontekstu poslovanja i prostorima u kojima posluje.”
Ovaj prerađivač čelika, aluminija i inoxa pravi je primjer kvalitetnog vodstva i pravovremene prilagodbe potrebama tržišta, čak i u nezavidnom, izrazito otežanom periodu za poslovanje.