U Las Vegasu je nedavno otvoren najveći Muzej Iluzija do sad, kako smo vam i pisali ovdje.
Prilika da osmisli kreativno rješenje za ovaj globalno priznati hrvatski projekt koji je stigao u svjetsku prijestolnicu zabave pripala je također našim, domaćim kreativcima. Iza glavnog vizuala kampanje i pratećeg slogana stoji hrvatska agencija Šanavala Concept Store.
”Muzej iluzija jedinstveno je mjesto koje pruža iskustvo nemogućeg. To je svijet za sebe, mjesto na kojem se testira um, igra s percepcijom realnosti, mjesto koje oči drži širom otvorenima i za koje jednostavno morate reći da je „wow“. Brand slogan muzeja upravo zato i jest samo “WOW” – globalno prepoznatljiva riječ koja jasno i nedvosmisleno sublimira brand obećanje”, poručuje kreativni tim iz Šanavale.
Kreativni koncept za Muzej Iluzija razvijao se više od 6 mjeseci. Muzej Iluzija prisutan je na više od 40 lokacija diljem svijetu te mu je samim time i konkurencija globalna. Industrija zabave jedna je od najdinamičnijih, ali i saturiranijih industrija, a pogotovo u gradu kao što je Las Vegas.
“Las Vegas je kao prijestolnica zabave uistinu posebno tržište. Ponuda sadržaja je ogromna i nije se jednostavno istaknuti te zadržati pažnju posjetitelja. Upravo zato trebali smo na posebno kreativan način privući publiku u Muzej Iluzija, a uz pomoć Šanavalinog koncepta uspjeli smo postići taj WOW efekt na tržištu.”, kaže Kata Prolić, direktorica marketinga Muzeja Iluzija.
Jedan od centralnih formata kampanje je i 3D Deep screen, koji se nalazi na glavnoj aveniji u Vegasu, a razvijen je u suradnji sa specijaliziranom londonskom agencijom Ocean Outdoor. Deep screen koristi tehniku optičke iluzije zvanu “anamorfoza” ili “prisilna perspektiva”, koja matematički iskrivljuje sliku te stvara iluziju 3D dubine na ravnim površinama.
Šanavala Concept Storea, mjesto je na koje dolaze oni čijem brandu trebaju specijalna, jedinstvena i crafty rješenja. Nakon višegodišnjeg iskustva i rada na najvećim regionalnim klijentima i brandovima, niza međunarodnih strukovnih nagrada poput The Dieline-a i Cresta-e, Šanavala već tri godine stvara jednu sasvim novu priču. Živa, fokusirana na strategiju, dizajn i produkciju svih vrsta, Šanavala je reklamna agencija posvećena stvaranju hrabrih i glasnih ideja koje potiču razvoj poslovanja klijenata, ali i doprinose popularnoj kulturi, što je prepoznato veliki broj klijenata, ovog puta Muzej iluzija kao hrvatska ideja koja osvaja svijet.
Foto: promo