Kada je riječ o trendovima, Loewe sunčane naočale su apsolutno posvuda. Doživjele su nevjerojatnu popularnost, a posebno ih vole popularne dame.

Čini se da brend pod vodstvom Jonathana Andersona postaje sve jači. Tijekom proteklih nekoliko godina, vidjeli smo kako Loewe torba u obliku košare postaje it komad među modnim urednicima, dok je majica s izvezenim logotipom španjolskog brenda lansirana prošle godine trenutno rasprodana.

Doista, brend zna kako kreirati stvari koje su predodređene da budu na vrhu popisa želja svake chic žene diljem svijeta, a ovog ljeta čini se da svatko želi Loewe sunčane naočale. Od Emily Ratajkowski do Tesse Thompson, Sofije Richie Grainge i drugih, najzgodnije žene na svijetu trenutno ulažu u sunčane naočale Lowe, a mi im nimalo ne zamjeramo.

Dok je bila na medenom mjesecu o kojem se toliko pričalo, Sofia Richie Grainge primijećena je kako nosi cvjetne sunčane naočale. Zanimljivo je da je Tessa Thompson viđena u potpuno istom modelu krajem prošle godine.

U međuvremenu, Emily Ratajkowski uočena je u New Yorku s naočalama brenda s mačkastim okvirom, dok je Kylie Jenner također uočena s naočalama s okruglim okvirom. Naravno, dokazi nisu samo anegdotski. Pretrage za “Loewe sunčane naočale” porasle su za 198% u posljednjih dvanaest mjeseci, dok su specifične pretrage za napuhane sunčane naočale i cvjetne sunčane naočale porasle za +220% odnosno +1600%. Jasno je da Loeweova kolekcija sunčanih naočala trenutno ima isti utjecaj kao cipele i torbice brenda. Pitamo se koji će inovativni dodatak biti sljedeći?

Foto: Loewe, Instagram