Petnaest godina prepuštate svoju kožu višestruko provjerenim i znanstveno utemeljenim formulama svjetski poznatog brenda. Proslavite jubilej s njima uz nove usluge i koncepte – pridružite se ekskluzivnom ‘Dermalogica klubu’
Desetljeće i pol Dermalogica je prisutna na hrvatskom tržištu. Desetljeće i pol ovaj dermokozmetički brend predstavlja novitete uz stalne edukacije vjernih korisnika. Dermalogica terapeuti i novinari bili su prvi influenceri koji su ‘riječ o Dermalogici’ prenosili kako kozmetičkim profesionalcima tako i krajnjim kupcima. Individualan pristup i cjelovit koncept njege – usluga, savjetovanje, tretmani, proizvodi – ono je po čemu se brend s gotovo 40-godišnjim iskustvom ističe među mnogima.
Skinfluencer academy – za influencere koji su pouzdan izvor informacija
Razvojem društvenih mreža ‘važni glasnici’ postaju skin influenceri. Njihove preporuke i informacije o proizvodima imaju sve veću težinu, pa im je i Dermalogica Hrvatska odlučila prenijeti svoja znanja i iskustva. Učinit će to putem Skinfluencer akademije – pomno osmišljenog programa koji će influencere upoznati s filozofijom brenda, proizvodima te njihovom pravilnom upotrebom.
“Kako bi svojim pratiteljima bili pouzdan izvor informacija, važno je da influenceri upoznaju brend iznutra i postanu dio Dermalogica ‘plemena’. A u tome će im pomoći Dermalogica Experti, visokoeducirani terapeuti i vrsni poznavatelji naših proizvoda“, otkrila nam je Jelena Batić, vlasnica DermaCarea i zastupnica za Dermalogicu.
Mixology – stručno iskustvo, jedinstvene mogućnosti učenja i profesionalne preporuke
Drugu veliku novost u brendu, koncept Mixology, predstavila je Jessica Barber, strastvena zagovornica zdrave i njegovane kože te glavna edukatorica Dermalogice za Europu, Bliski istok i Afriku. Primarna uloga Mixologyja jest edukacija klijenta o pravilnoj upotrebi i kombiniranju proizvoda.
“Mixology se sastoji od tri desetominutna modula: PREP (priprema), TREAT (tretiranje) i GLOW (sjaj). Možete ih koristiti kao zasebnu uslugu ili si priuštiti cjelovito 30-minutno iskustvo u kojem se svim osjetilima povezuju teksture i mirisi proizvoda, saznaje kako ih pravilno nanositi i kombinirati te dobivaju dragocjeni profesionalni savjeti za kućnu njegu. Cilj je spoznati važnost svakog koraka unutar rutine njege i tako je učiniti boljom. Postati, na neki način, sam svoj terapeut“, objasnila je Jessica Barber te dodala kako Mixology obuhvaća i preporuku profesionalnih tretmana koji daju vrhunske rezultate.
Petnaest godina Dermalogice u Hrvatskoj tako je, osim proslave, donijelo i nove beauty ideje koje će – uz omiljene im proizvode – razveseliti tisuće zadovoljnih dama koje su prepoznale vrijednost brenda.
Foto: John Pavlish