5 pitanja za Sandru iza brenda People Like Us

People Like Us – modni brend i zajednica snažnih žena u jednom.

Divlji, opušten, slobodan – to su samo neke od riječi s kojima možemo opisati ovaj brend iz Beograda. Čuli smo se s njegovom osnivačicom Sandrom i postavili joj par pitanja o famoznom kimonu, ‘slow fashionu’ i poslovanju za vrijeme koronavirusa.

Kako je nastala ideja za People Like Us, kako je nastao brend?

People like us platforma je nastala iz čiste vizije i vjere da divlje dijete može postati prava ‘’Gentlewoman.’’ Boginja koja hoda Zemljom ili je na putu da to postane. Koja voli, stvara i prati svoje srce. Žena koje je svjesna procesa i uživa u njemu. A svila i odjeća People like us samo pomažu jednim dijelom u tom procesu.

People like us community kroz hashtag #SoManySpecialWomenInTheWorld pokazuje da postoji mnogo žena koje zaslužuju, žele i vole komad odjeće kojem je posvećena specijalna pažnja izrade, dobar ‘vibe’, komad koji je ručno rađen u našem HUB-u u Beogradu.

Kako se nosite s utjecajem koronavirusa na tržište, koliko je to utjecalo na vas?

Zanimljivo je da smo prije korona virusa napravile projekt ‘’Let’s shine together’’ u vidu vanilla duxa koji nosi poruku ‘’I am the light of my soul’’, koji nam pokazuje da smo hyperaware osobe spremne za novi način života. Cilj nam je da inspiriramo žene da prepoznaju ”Gentlewoman” u sebi. Tako da se većim dijelom one nama javljaju, ovo izvanredno stanje samo je doprinijelo tome da one sada imaju više vremena da istraže  sebe i prepoznaju naš brend kao način života s kojim se mogu asocirati.

Je li vas možda to i inspiriralo na neki način – da pronađete nove načine poslovanja, pristupe klijentima…

Korona virus i vrijeme koje smo uzeli za sebe mnogo nas je toga naučilo – kako da usporimo, razmišljamo, udahnemo, stanemo. Kako smo mi iz ‘slow fashion’ industrije, nije nije nam teško palo. Sigurna sam da će ova situacija staviti fokus na to da se kupuje manje, ali kvalitetnije.

Jako sam ponosna kako smo se kao tim podržavale i razvijale zajedno. Tako da nam je ovo vrijeme, uz velika učenja i prihvaćanja, dalo i vrijeme za inspiraciju te kreaciju iz čega će izaći čuda.

Zašto baš kimono, što volite kod tog odjevnog predmeta? Koje biste još komade izdvojile za ljeto koje dolazi?

Jako je zanimljivo iz kojeg je razloga, inspiracije uopće nastao People like us kimono stil. Inspiracija se dogodila na Baliju i došla je iz opuštene surgerske atmosfere koja se negdje spojla s Berlinom i boravkom u tom gradu, gdje su kvaliteta i ‘clear cut’ prvi na ljestvici vrijednosti. I mi smo to spojile na najbolji mogući način. Pored toga, osim što koristimo najfiniju i najkvalitetniju ‘sand washed’ svilu za izradu kimona, vodimo maksimalno računa o izradi istog.

Za jedan People Lik Us kimono tako je potrebno čak 6 sati rada. Naše magične žene u HUB-u šivaju ih s velikom ljubavlju i pažnjom, uz dobru atmosferu i glazbu. Zatim ga naša umjetnica Maja Jakšić ručno završava zlatom. Zamislite da nosite na sebi jedan takav ‘timeless’ komad u koji je uloženo toliko toga lijepog?

Osim kimona dobivate i jednu dobru energiju, tako da se ne radi samo o odjevnom komadu već o komadu u kojem se osjećate savršeno u svakoj prilici tokom dana.

Estetika koja vam se sviđa, koju njegujete? Što je po vama lijepo odjevena žena u današnjem vremenu?

Lijepo odjevena žena je ona žena koja je svjesna sebe, svoje ljubavi i moći. Koja nosi komade u kojima se osjeća fantastično ležerno i lepršavo. Koja bira po svom senzibilitetu, materijale koje neguju njenu kožu i dušu. Komade koji  čine da njena autentičnost izađe na vidjelo, jer u tome i jeste poanta – biti svoja, biti Gentlewoman.

Kako smo uvijek inspirirane Mediteranom i Dalmacijom za ljeto izdvajamo People Like Us haljine koje su jako stylish i udobne za situacije od jedrenja do plaže. Uskoro će bito dostupne na našem web shopu!

Foto: People Like Us

mm
Tina Bačić

lifestyle i fashion novinarka