
Kako bi odgovorio na potrebe kupaca, poznati talijanski sajam vraća se od 21. do 23. lipnja 2025. u Superstudio Più, a posjetitelji će imati priliku vidjeti premijere kolekcija pomno odabranih brendova u skladu s visokim standardima koji definiraju WHITE-ovu viziju.
Riječ je o mnogo više od klasičnog B2B formata jer WHITE je prava platforma za otkrivanje novih talenata i poslovni razvoj te savršena prilika za istraživanje trendova i stvaranje novih konekcija. Naime, ovdje se koncept “resorta” reinterpretira kao svestrana garderoba u kojoj se dizajn, inovativni materijali i prirodni tonovi spajaju u elegantne, funkcionalne i održive komade, osmišljene da prate svaki trenutak odmora i slobodnog vremena.

I ovo ljetno izdanje održava se pod pokroviteljstvom Grada Milana te uz podršku talijanskog Ministarstva vanjskih poslova (MAECI), ICE Agencije i udruženja Confartigianato Imprese. Upravo zahvaljujući njihovoj podršci, WHITE ove godine očekuje dolazak važnih međunarodnih kupaca, uključujući predstavnike najzanimljivijih maloprodajnih kuća i prestižnih resortwear adresa poput Malve (Kolumbija), Rubaiyata (Saudijska Arabija), AW Rostamani Group i Ether by CS (UAE), Havana Boutique (Irska), Le Bon Marché i DFS Samaritaine (Francuska), Stivali (Portugal) te Galeries Lafayette Doha (Katar). Iz Amerike stižu Everything But Water (SAD) i Coco Boutique (Turks & Caicos), dok iz Azije dolaze United Arrows (Japan) i Kream (Južna Koreja).

“WHITE Resort se vraća i još jednom potvrđuje uspjeh koncepta koji reinterpretira klasični WHITE sajam kroz ljetnu, lifestyle orijentiranu perspektivu. Fokusiran na istraživanje, dizajn i suvremenu kulturu življenja, ovaj događaj sve se snažnije pozicionira kao platforma koja povezuje kreativce s tržištem. Istovremeno, dodatno učvršćuje Milano kao ključnu točku inovacija, održivosti i nove vizije modne industrije”, poručuje Alessia Cappello, pročelnica za gospodarski razvoj, rad i modu Milana.

U skladu sa svojom misijom poticanja suradnji i proširenja granica tradicionalne mode, WHITE je ostvario značajno partnerstvo s Gran Canaria Swim Week kako bi podržao njihovu strategiju internacionalizacije. Naime,Gran Canaria Swim Week, jedini europski tjedan mode posvećen isključivo beachwear segmentu, uživa podršku otočne vlade i lokalne gospodarske komore, a na WHITE-u biti će predstavljena posebna izložbena zona posvećena ovom partnerstvu koja će dizajnerima, kupcima i medijima omogućiti susrete, razmjenu ideja i nove kolaboracije. Isto tako, suradnja će se nastaviti i tijekom listopadske edicije Gran Canaria Swim Weeka.


“WHITE Resort ulazi u svoje treće izdanje s jasnim i prepoznatljivim DNK kodom. Potvrdio je svoj potencijal i privukao snažnu međunarodnu pažnju, posebice iz tržišta gdje segment resorta bilježi kontinuirani rast. Trenutačno razvijamo projekte na tim destinacijama i uskoro ćemo otkriti vijesti koje u potpunosti odražavaju snagu ovog formata”, izjavio je Massimiliano Bizzi, osnivač i umjetnički direktor WHITE-a.
WHITE Resort privlači pažnju vodećih kupaca iz ekskluzivnih robnih kuća, luksuznih hotela i resorta diljem svijeta koji ga vide kao stratešku točku za zaključenje svojih ljetnih nabava. Sajam tako postaje ulaz u Europu i tržišta u usponu poput Indije, Turske i Bliskog Istoka; mjesta gdje se moda i turizam sve više preklapaju. Međutim, WHITE cilja i na novu skupinu kupaca čije se trgovine nalaze unutar internacionalnih resort hotela i beach klubova. Među njima su primjerice Royal Atlantis i Hamac (UAE) te Belmond Hotels & Resorts, Villa Oliva (Njemačka), koji su već potvrdili svoj dolazak.

Sajam njeguje i snažan međunarodni karakter, okupljajući brendove iz različitih zemalja koji donose autentične priče kroz inovativne stilske izraze utemeljene na vrijednostima obrtništva i održivosti. Odabir brendova pažljivo je kuriran od strane WHITE tima, na čelu sa Simonom Severini, uz podršku međunarodnog showrooma Studio 360 koji vode Lucia Missoni i Denise Togni.

Kolekcije ženskih brendova ističu se suvremenim pristupom krojenju, reinterpretirajući tradiciju kroz precizne krojeve, a među brendovima su Oscar The Collection, Jaga, Narny, Faliero Sarti, Vivia Resort i Athoa. Segment resortweara donosi opuštenu, ali sofisticiranu atmosferu; komade izrađene od organskih ili recikliranih vlakana koji dočaravaju osjećaj trajnog odmora, a brendovi poput Be Sunset, The Lulo Project, Lírio, Niluu, Calling June, H for Harmony i Pahiesa Formentera, kreiraju elegantne komade s dozom ljetne nonšalancije. U beachwear segmentu ističu se Love Stories, Sorbet Island, Noodle, From Bikini, Aquaviva i Mymarini; svi poznati po spoju ženstvenosti i udobnosti.
Ponuda dodataka uključuje torbe, laganu obuću, niche parfeme i statement nakit, a među brendovima su Peracas, Goldish, Vipera, Tkees, Van Den Abeele, Maison Lana, De Siena, T.P.C. The Perfume Connection i Azman Perfumes – poznati po kreativnom pristupu i transformaciji predmeta u stilske ikone.

WHITE i dalje njeguje mušku modu, s posebnim naglaskom na urbane i casual kolekcije koje pomiruju estetiku i etiku. U Lounge zoni predstavit će se showroom Summer Games, jedan od ključnih aktera suvremene muške mode. Bit će predstavljeni i brend Summer Games, streetwear dizajnera Alexandrea Hekkersa, parfemi Raer Scents te nakit ROUGH.
Jedan od vrhunaca izdanja je povratak kolekcije Rebirth, koja je dio inicijative Saudi 100 Brands. Riječ je o dizajnerskom projektu koji spaja suvremeni saudijski izričaj s internacionalnim pristupom proizvodnji i dizajnu, a potiče suradnju sa sustavom Made in Italy.
Foto: PR