Pripadate li generaciji milenijaca, zasigurno se sjećate neviđenog hypea koji su uživale Urban Decay palete sjenila, a sve je započelo prvom Naked paletom lansiranom 2010.
Naime, ova paleta bila je poput kakvog svetoga grala u svijetu šminke i nema tko ju nije imao ili priželjkivao u kolekciji, a to potvrđuju i brojke koje govore da je paleta prodana čak nekoliko milijardi puta u cijelom svijetu.
U čemu je tajna popularnosti
Prije svega, Naked paleta nudila je širok spektar neutralnih nijansi koje odgovaraju različitim tonovima kože i omogućavaju kreiranje raznovrsnih make-up lookova, od prirodnih dnevnih, pa sve do dramatičnih večernjih. Isto tako, kvaliteta sjenila bila je na zavidnoj razini s dobrim pigmentima i mogućnošću lakog blendanja, a ništa manje važno nije niti fora pakiranje, koje je dodatno doprinijelo popularnosti ove palete kojoj su uvelike pomogli i tadašnji beauty blogeri koji je nisu ispuštali iz ruku.
View this post on Instagram
Međutim, 2018. paleta je, nažalost, povučena iz prodaje, ali kako to obično biva, sada će ponovno biti dostupna za kupnju u limitiranom izdanju. Paleta će sadržavati 12 kultnih nijansi sjenila s fokusom na metalik i neutralne boje, ali iz brenda najavljuju da nova inačica dolazi s poboljšanom formulom.
View this post on Instagram
Paleta je na američkom tržištu već dostupna za online kupnju na službenoj stranici brenda i putem Ulta Beautyja, no u Europskoj uniji na tržište stiže 6. rujna – taman kad ćemo poželjeti obnoviti kolekciju šminke nakon ljeta i prepustiti se čarima dobrog, starog nijansiranja kvalitetnim sjenilima koji traju sve do skidanja.
View this post on Instagram
Foto: Instagram/@urbandecaycosmetics