Prva kolekcija naočala luksuznog modnog branda Balmain jučer je ekskluzivno predstavljena u Ghetaldus optici u Ban centru, te su upravo ovim predstavljanjem postali jedina optika na našem tržištu koja je imala priliku uz svjetski poznate brandove naočala uvrstiti i brand luksuznih sunčanih naočala BALMAINXAKONI
Riskantan i buntovan. Snažan i hrabar. Dio nekog drugog svemira u kojem mi imamo priliku živjeti i iskusiti inovativnost dizajna koji promiče važnost kulture 21. stoljeća. Upravo tako bi opisali dizajn modne kuće BALMAIN od 2011. godine kada je kreativnim direktorom proglašen, tada tek dvadesetpetogodišnji Olivier Rousteing. Rousteing je odmah postao poznat po tome što voli unijeti nove, nespojive detalje s luksuzom dok razmišlja na iznenađujuće, nove načine, dok neprestano gradi ono što je naslijedio i oslanja se na znanje najboljih svjetskih majstora.
Odmah je uspješno oblikovao svjetski poznat stil BALMAINA oslanjajući se na bogatu povijest kuće. Rousteing je također uspio nametnuti jedinstvenu siluetu i suvremeni izgled koji odražavaju način na koji pripadnici “Balmainove vojske” – mladi muškarci i žene – žive svoj život. Iz sezone u sezonu na modnim pistama ističe se uzbudljiva, raznolikost modernog Balmainovog svemira i važnost kulture 21. stoljeća. A sada nam je napokon došla i prva generacija sunčanih naočala luksuznog branda BALMAIN, BALMAIN X AKONI #BALMAINEYEWEAR oko koje je čak i sam Olivier bio toliko uzbuđen da ju je prijevremeno prikazao na Tjednu muške mode u Parizu. Kolekciju sunčanih naočala BALMAINXAKONI za Ghetaldus predstavila je direktorica marketinga Ghetaldus optike Kristina Kurtaj i brand manager Ghetaldus optike Jakov Jukić.
Skoro godinu dana, kreativni tim BALMAINa i AKONIa razvijao je plan predstavljanja nove kolekcije BALMAIN X AKONI sunčanih naočala. Kolekcija se sastoji od 5 modela sunčanih naočala, a poput svog poznatog DB sakoa, traperica i tenisica, i ovo je BALMAINov proizvod za koji je od samih početaka predviđeno da se uklopi u dnevnu garderobu svakog kupca.
“Moda je revolucija, a ne evolucija.“
Olivier Rousteing
Nova kolekcija AKONI za BALMAIN jasno se podudara s jedinstvenim DNK kodom i lako prepoznatljivim „kodovima“ povijesne pariške kuće. Snažan, često hrabar stil nove kolekcije odražava asertivan, samouvjeren duh današnje BALMAINove vojske. Zlatni detalji koje možemo uočiti u kolekciji podsjećaju na zlatne medaljone i pozlaćene gumbe Pierrea Balmaina, kao i važnost neizbježnog luksuza Oliviera Rousteinga.
Model naočala Wonder Boy, koji nas je osvojio na prvu, su upravo one sunčane naočale, koje Oliver Rousteing nosi od samog jutra, a ime su dobile prema Rousteingovom autobiografskom filmu „Wonder Boy“. Sofisticirani dizajn je inspiriran modernom kulturom 21. stoljeća, a proizvodi se u ograničenim količinama. Rousteingov Wonder Boy ubrzo je prepoznat kao model naočala koji u svojoj kolekciji mora imati svaki sljedbenik Oivera Rousteinga tzv. #BALMAINARMY.
Novi brand koji veže duga tradicija pariške mode na naš tržište je došao popraćen velikim uzbuđenjem upravo zbog neke nove modelistike koja predstavlja spoj svega onoga zbog čega je BALMAIN danas to što je.
Modele sunčanih prve generacije ovog luksuznog branda BALMAIN X ACONI možete pronaći u ekskluzivno odabranim poslovnicama GHETALDUS OPTIKE (SPLIT: Trg braće Radića 10, DUBROVNIK: Dr. Ante Starčevića 49, ZAGREB: Ban Centar- Augusta Cesarca 4)
Fotografije: Guliver/Getty Images, PR