Nekad su za trening bile dovoljne stare tajice i rastegnuta trenirka. Ne zato što nismo htjeli izgledati dobro, već zato što je ponuda bila, blago rečeno, oskudna.
Danas je sportska moda raznovrsnija no ikad, a jedan brend iz male Slovenije doslovno je utrčao u arenu sportske mode i preuzeo glavnu ulogu. Uz krojeve koji laskaju svakoj figuri, SWY je počeo redefinirati granice sportske mode, postavljajući nove standarde za sve ljubitelje aktivnog života.
Iza ovog uspješnog brenda stoji Petra Parovel, koja sebe opisuje kao majku, suprugu, direktoricu, kineziologinju i savjetnicu za prehranu jake želje za uspjehom i hrabrog srca. Njezina strast prema fitnessu i zdravom načinu života, kao i želja za uspjehom, doveli su je do pokretanja SWY brenda 2020. godine.
Kako je sve počelo?
“Moja ljubav prema fitnessu započela je u dobi od 18 godina, kad sam osjetila da želim biti dio fitness industrije iako tada još nisam znala kako”, prisjeća se ova poduzetnica na početku našeg razgovora. Ta strast prema zdravom životu i aktivnostima na kraju ju je dovela do pokretanja vlastitog brenda sportske odjeće u vremenu kada je osjećala da postoji praznina na tržištu sportske odjeće: “Oduvijek sam željela donijeti na tržište nešto kvalitetno, lijepo i cjenovno prihvatljivo. Naša odjeća namijenjena je ženama koje se ne žele odreći stila, ali ni udobnosti.”
Taj “aha” trenutak dogodio se tijekom pandemije, kad je, ostavši kod kuće s jednogodišnjom kćeri, shvatila da nema sportske odjeće koja je dovoljno funkcionalna, a opet estetski privlačna i pristupačna. “Tada sam se aktivno posvetila svojim snovima, koji su bili prisutni gotovo deset godina. Shvatila sam da na tržištu nema sportske odjeće koja ispunjava sve ono što tražim. Shvatila sam da imam viziju i priliku stvoriti nešto što će odjeknuti među aktivnim ženama.” A prve pozitivne reakcije na prototipove samo su dodatno učvrstile njezin osjećaj da je na pravom putu.
No pokretanje novog brenda u modnoj industriji nije bez izazova. S time se složila i Petra, koja je istaknula da je najveći izazov bio pronaći pravu nišu i osigurati kvalitetne materijale, uz napomenu da se industrijski trendovi brzo mijenjaju, što zahtijeva brzu prilagodbu. Osim toga, suočili su se s iznenađujućim preprekama u logistici, skladištenju i proizvodnji, što je dovelo do potrebe za većim prostorom za bolju učinkovitost.
Održivost kao misija brenda
No, gdje ima želje, postoji i način. To nam potvrđuje i naša sugovornica koja napominje da od samih osnutaka brenda aktivno radi na profiliranju brenda SWY kao onoga koji stavlja naglasak na funkcionalnost, stil i pristupačnost. “Odjeća koju kreiramo namijenjena je ženama koje se ne žele odreći stila dok uživaju u udobnosti”, objašnjava. Upravo ta kombinacija estetike i praktičnosti omogućuje ženama da se osjećaju samopouzdano, bilo u teretani, bilo u svakodnevnim situacijama.
No, osim što pruža kvalitetnu sportsku odjeću, SWY je posvećen i održivosti. Ova osnivačicabrenda naglašava i da je to dugoročni cilj brenda iako su tek na početku tog puta. “Trenutačno pripremamo novu liniju trenirki izrađenu od sto posto organskog pamuka, a sve vrećice u kojima šaljemo proizvode su biorazgradive. Iako još nismo tamo gdje želimo biti, na dobrom smo putu prema održivosti.”
Proces dizajniranja i proizvodnje unutar brenda SWY prilično je detaljan i temeljit. Petra pojašnjava da dizajniranje započinje idejama i skicama, a slijede testiranja prototipova kako bi se osigurala maksimalna udobnost i kvaliteta. “Prototipova može biti i do deset po jednom kroju, a proces uključuje mjerenja, isprobavanja i testiranja u svakodnevnim aktivnostima”, kaže.
Cijeli taj proces, kako dodaje, neophodan je, kako bi svi proizvodi koje lansiraju ispunili sve potrebe svojih kupaca koje opisuje: “Naši kupci su zauzete žene koje žele odjeću koja se prilagođava njihovom brzom životnom tempu. Ove žene traže odjeću koja ne samo da izgleda dobro, već je i udobna kako za sportske tako i za svakodnevne aktivnosti.”
Što se budućnosti tiče, Petra ima jasnu viziju: “Želimo još više naglasiti održivost korištenjem ekoloških materijala i smanjenjem utjecaja na okoliš.” Dodaje i da je važno uspostaviti povjerenje s proizvođačima kako bi se osigurali etički standardi u odnosu prema radnicima i okolišu.
“Naš cilj je daljnji rast i širenje na nova tržišta, a uspješna prodaja samo je posljedica našeg truda”, zaključuje.