Fotografija Katie Holmes u pletenom kardiganu i grudnjaku postala je viralna, a time i njujorški modni brend Khatie. Saznajte sve o njemu.
Brend Khatie nastao je prije tri godine, a osnovala ga je Catherine Holstein pod opisom ‘američka odjeća za 21. stoljeće.’ Danas je najpoznatiji po svojim modelima od kašmira, kao i trapericama na kojima su radili preko tri godine, a sada svi jedva čekaju novu kolekciju koja će uskoro biti predstavljena na Tjednu mode u New Yorku.
No, brend Khatie postao je poznat masi najviše po fotografiji Katie Holmes, koja se pojavila u kardiganu i grudnjaku s njegovim potpisom. Njena odjevna kombinacija toliko je zbunila javnost da je fotografija ‘zapalila’ Internet i postala najkomentiraniji dnevni celebrity look. Naravno, uslijedilo je pitanje ‘Što Katie nosi na sebi?’
A Katie je nosila upravo Khatie, brend iza kojeg stoji Catherine, nekadašnja voditeljica dizajna za GAP i Veru Wang, koji je osnovala s prijateljicom Vanessom Trainom, uspješnom poduzetnicom, stilisticom i savjetnicom mnogih njujorških dizajnera te osnivačicom jednog od najzanimljivijih njujorških koncepata shoppinga, The Line. Khatie je brend koji je obuhvatio sve ono što ženama nedostaje – udobnu, klasičnu, vječnu i luksuznu odjeću, koji su mnogi usporedili s neponovljivim radom Phoebe Philo.
Brend Khatie priča je o luksuzu jer samo grudnjak od kašmira koji je nosila poznata glumica nosi cijenu od 3.500 kuna, dok je cijena kardigana oko 9 tisuća kuna, no bez obzira na to, nakon fotografije s Katie Holmes, oba modela su se rasprodala. Ako samo zavirite u protekle Khatie kolekcije, vjerujemo da ćete shvatiti fascinaciju odjećom koju stvara Catherine, mi barem jesmo.
Foto: Instagram @khaite_ny