Brendovi Supreme i Tiffany & Co. pripremili su jesensku kolekciju nakita koja donosi neuobičajenu estetiku za oba imena. Za razliku od ove neočekivane suradnje, očekivano su se pojavila – podvojena mišljenja
Nova kolekcija nastala u suradnji ovih velikih brendova inspirirana je originalnim Tiffany komadima lansiranima u 60-im godinama prošlog stoljeća. Return to Tiffany® kolekcija tako uključuje privjesak u obliku srca, bisernu ogrlicu s ovalnim tagom, zvjezdanu narukvicu, srcolike naušnice i privjesak koji skriva džepni nožić, još jedan privjesak s ovalnim tagom i – majicu. Svi komadi izrađeni su od visokokvalitetnog srebra, a o biserima i da ne govorimo.
View this post on Instagram
Spajanje nespojivog
Koliko god pokušavali, teško je ovim velikim imenima pronaći zajedničku točku. Tiffany je brend koji u svojoj esenciji nosi tradiciju, eleganciju i sofisticiranost, a Supreme se obraća urbanoj publici koja želi modernu viziju svijeta. Ipak, bez obzira na dosadašnji imidž, Tiffany se u posljednje vrijeme pokušava prilagoditi mlađoj publici. To su dokazali kroz nekoliko kampanja u koje su uključili it djevojku nove generacije Hailey Bieber ili pak megavažne Beyonce i Jay-Z-ja. Takav marketing osigurao je da se o ovom, vjerojatno najpoznatijem brendu nakita, nastavi pričati. Izgleda da su slično htjeli postići i ovom suradnjom, koji mnogi ipak nazivaju pomalo kičastim i očajnim potezom.
View this post on Instagram
S druge strane, možda su ovakve suradnje dokaz smjera u kojem se kreće modna industrija, a to je – duboko i kompleksno spajanje. Sjetite se samo Fendace revije koju smo nedavno imali prilike vidjeti. Brisanje oštrih granica sada je na snazi, a to možda i – nije loše? Kako god, za sve koji su zainteresirani, ova svakako zanimljiva Supreme x Tiffany&Co. kolekcija dostupna je od 11. studenog.
Foto: Facebook Supreme/Instagram