Otkako se pojavila na beauty sceni, linija ruževa za usne s potpisom renomirane dizajnerske kuće Hermès iz sezone u sezonu niže respektabilne prodajne rezultate, a iako je na tržište došla na samom početku pandemije, kada smo ruževe zamijenili zaštitnim maskama za lice, svojim je metikulozno osmišljenim konceptom u kojem se mislilo na svaki detalj svejedno naišla na brojne poklonike diljem svijeta. Dvije i pol godine kasnije, Rouge Hermès je tu da ostane, a make up linija od ove jeseni bilježi još 3 nove i limitirane nijanse koje će zasigurno naići na odobravanje kod obožavatelja crvenih ruževa za usne.
Rouge Hermès, beauty linija koja je u potpunosti posvećena ljepoti usana, na proljeće 2020. bio je zanimljiv izlet ovog renomiranog brenda u make up vode. Oni upućeniji u poslovanje kuće Hermès, prisjetit će se da je 2000. godine ona već imala mali prodor u svijet dekorativne kozmetike, i to lansiranjem parfema Rouge Hermès kojeg je pratila jedna jedina nijansa crvenog ruža za usne, tada prodavana u strogo limitiranoj količini. 20 godina kasnije, Hermès je svom portfelju koji uključuje luksuzne svakodnevne predmete (kožnu galanteriju, odjeću, satove, nakit, dekor za dom, parfeme…) odlučio dodati i svoj prvi punokrvni make up proizvod – ruž za usne.
Iako lansirana u potencijalno nezgodnom trenutku, linija Rouge Hermès pokazala se projektom koji je s razlogom uspio, jer iza nje stoji barem 10 godina istraživanja i osmišljavanja koncepta te 2 godine finalnog razvoja samog proizvoda. Proces se nije požurivao, niti su se radili kompromisi. Već na prvi pogled, jasno je kako je svaki Rouge Hermès pravo malo remek-djelo, a u pogledu vizualnog identiteta “duguje” to Hermèsovom dizajneru Pierreu Hardyju koji je bio zadužen za dizajn ambalaže. Upečatljiva i oku privlačna color-block pakiranja ovog ruža inspiraciju vuku od šarenih prepona u preponskom jahanju, a osmišljena su kako bi se ne samo isticala u moru konkurencije kada je riječ o ruževima za usne, već i kako bi ostala kolekcionarski primjerak u kupaonici ili kozmetičkoj torbici. Da je Hermès stvorio visoko estetizirane make up proizvode za koje bi volio da ih koristimo vječno, dokazuje i refill filozofija ruževa: kada ih potrošite, nabavljate samo refill, ali ne i novu ambalažu.
Istinski luksuz očituje se i u prepoznatljivim, kartonskim narančastim kutijicama u kojima dolaze ruževi i koje su postale statusni simbol među kupcima Hermès proizvoda.
Luksuzna je i sama formula ruževa, što lako potvrđuju recenzije zadovoljnih korisnica. Ruževi pri nanošenju doslovno klize po usnama i zatim se stapaju s njima, ostavljajući za sobom osjećaj ugode i njege usana. Pigmentacija je visoka, pa je jedan sloj boje sasvim dovoljan da dođete do željenog efekta, a Hermès ruževi pojavljuju se u mat i satenskoj varijanti. Na kraju krajeva, i mirišu neodoljivo, zahvaljujući glavnom nosu kuće Hermès, Christine Nagel, koja je samo za ove ruževe osmislila poseban i vrlo nježan miris na bazi sandalovine.
Rouge Hermès dvaput godišnje dobiva nove limitirane nijanse (svaki put njih tri), pa iznimka nije ni nadolazeća jesen. U fokus kolekcije ruževa za jesen/zimu 2022./2023. dolaze tri ultimativne nijanse crvenog ruža za usne: Rouge Feu, Rouge Cinabre i Rouge Grenat. Paleta je inspirirana užarenošću rastaljenog metala, a riječ je o mat ruževima s efektom druge kože koji usnama pružaju hidrataciju i njegu. Ambalaže u limitiranom izdanju dolaze u metalik color-block efektu. Ruževi su već u prodaji na Hermès stranici po cijeni od 537 kuna, a nama su najbliže dostupni u poznatim europskim robnim kućama, kao što su talijanski Rinascente, britanski Selfridges ili francuski Printemps. Neke nijanse iz stalne ponude našli smo i u webshopu Strawberrynet.com koji dostavlja u Hrvatsku.
Foto: Hermès