Pariška modna kuća Dior predstavila je novu reklamnu kampanju za svoju ikoničnu Lady Dior torbu, u kojoj glavnu ulogu ima Grammyjem nagrađena pjevačica i kantautorica Rosalía.
Kampanju je snimio američki fotograf Collier Schorr, prikazujući Rosalíju u jednostavnom okruženju, s crno-bijelim filtrom i minimalističkom pozadinom, tako da torba bude u prvom planu. Lady Dior torba debitirala je 1995. godine (nazvana po princezi Diani, “Lady Di”) i od tada je reproducirana u novim bojama, završnim obradama i s prilagođenim privjescima.
“Kampanja odaje počast živom nastupu i strastvenim vezama između mode, pozornice i glazbe. Višestruko talentirana španjolska pjevačica zrači izvanrednom ljepotom”, navodi Dior u priopćenju.
U siječnju, Rosalía je bila glavna zvijezda Diorove revije visoke mode u Parizu, noseći svoj prepoznatljivi “Motomami” stil: crnu Dior kombinaciju s puffer jaknom, dolčevitom, džersej maksi suknjom, mehaničkim čizmama, i crnom matelassé Lady Dior torbom.
Rosalía je i na posljednjem izdanju Met Gale odabrala besprijekoran Diorov komplet koji je privukao pozornost svojim satenskim crop topom bez naramenica. Ovaj komad inspiriran je siluetom “New Look” koju je Christian Dior predstavio 1947. godine, a glazbenica ga je kombinirala s pencil suknjom visokog struka.
“Kad sam čula temu, usredotočila sam se na ideju uspavane ljepotice. I pomislila sam, što to znači za mene? Odmah sam pomislila na snove. Prije nego što zaspite, zatvorite oči i što vidite? Vidite crno, vidite tamu, pa mi je bilo jasno da to mora biti crni dizajn. To je uvod u san, a za mene je Dior ponovno probudio modu. Večeras slavim Dior”, rekla je tada Rosalía.
Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica Diorove ženske mode, izrazila je svoje divljenje prema Rosalíji: “Odmah sam se zaljubila u njezinu glazbu. Kad sam dublje istražila njezin rad, impresionirala me njezina predanost kao glazbenice i producentice. Posebno me fasciniralo kako je reinterpretirala i modernizirala zvukove i odjeću povezanu s flamenkom. Kada smo se upoznale, shvatila sam da je savršena Dior ambasadorica zbog načina na koji predstavlja modernu ženu. Rosalía koristi svoj glas kako bi izrazila svoju snagu i kreativnost.”
Dior opisuje Lady Dior torbu kao umjetnički objekt pročišćene čistoće, naglašavajući njezinu arhitektonsku siluetu i bezvremensku privlačnost. Torba je izrađena od mat ili lakirane kože s emblematskim cannage uzorkom i vrijednim završnim detaljima, što izražava jedinstveno umijeće Dior Ateliera. Chiuri je svake sezone iznova interpretira u neviđenim varijacijama.
Ovo je prvi put od 2016. da je slavna osoba zaštitno lice kampanje za Lady Dior torbicu. Prije Rosalíje, zaštitno lice bila je Marion Cotillard, uključujući kampanju u kojoj je pozirala na Eiffelovom tornju. Nedavno su Dior ambasadorice Jisoo, Jennifer Lawrence i Anya Taylor-Joy promovirale novu torbicu Lady 95.22.