Iz poslovne perspektive, danas gotovo da ne možemo zamisliti svijet lifestyle biznisa bez popratnih evenata koji okupljaju suradnike u sjajnoj atmosferi. U privatnoj sferi pak neke od najvećih životnih uspomena stvaramo upravo na sličan način – okruženi bliskim ljudima nekim posebnim povodom. U oba slučaja, i privatno i poslovno, značajnu ulogu igra upravo ambijent koji biramo. Danas je ponuda impresivnih lokacija sve veća, no jedna se profilirala kao nepogrešiv izbor – zagrebački Riverside Garden, iza kojeg stoji Andreja Turkić.

U zelenoj oazi zagrebačkih golf-terena smjestio se Riverside Garden, mjesto koje podiže događanja na novu razinu. Uz elegantno uređenu veliku salu, na lokaciji se nalazi i prostrani vanjski prostor koji pruža bezbroj mogućnosti na otvorenom. Velika dvorana Riverside Gardena i mala dvorana Green Room idealna su kulisa za vjenčanja, privatne zabave i poslovne evente, dok vanjski prostor pruža fleksibilne mogućnosti uređenja, a pritom mu ne treba mnogo zbog prekrasnog zelenog ambijenta. Upravo se u Riverside Gardenu održalo posljednje izdanje dodjele nagrada Grazia Best of Beauty, što je bio idealan primjer kako prostor čini važnu ulogu u finalnom dojmu eventa. Što stoji iza event-biznisa i zašto se neke lokacije ističu više od drugih? Kako od prostora za događanja stvoriti brend i što se sve događa iza organizacije vjenčanja i poslovnih događanja?

Razgovarali smo s vlasnicom i direktoricom Riverside Gardena, Andrejom Turkić.

Kako je uopće počela Vaša priča s organizacijom evenata?

Moja priča nije počela s velikim planom, nego sasvim prirodno. U jednom trenutku pojavila se prilika koju nisam mogla ignorirati. Odmah sam osjetila koliko me ovaj posao privlači – dinamika, kreativnost, kontakt s ljudima i mogućnost da nečiji važan trenutak zaista učinimo posebnim. S vremenom sam shvatila da želim graditi nešto dugoročno, nešto svoje, nešto što će ljudima dati osjećaj doma, topline i profesionalnosti na jednom mjestu.

Kako se mijenja percepcija evenata danas?


Ljudi danas jako cijene individualni pristup. Svaki par, svaki klijent, svaki događaj nosi svoju priču – i upravo tu priču nastojimo poštovati i oblikovati. Mi ne radimo “pakete”, ne radimo masovno i ne pristupamo nikome jednako.

Svaka obitelj, svaki par, svaka tvrtka ima različite želje, ritam i emociju, a naš je zadatak to prepoznati i pružiti im prostor koji će biti prilagođen baš njima. Ono što se promijenilo je očekivanje kvalitete – i to me jako veseli. Klijenti danas prepoznaju trud, toplinu, pedantnost i profesionalnost, i upravo zato trudimo se svake sezone biti bolji nego prethodne.

Koliko lokacija utječe na doživljaj evenata?

Lokacija je iznimno važna — ali ne zbog luksuza, nego zbog osjećaja.

Naš prostor okružen zelenilom ima tu posebnost da pruža mir, svježinu i osjećaj bijega, a opet smo svega desetak minuta od centra grada. To je velika prednost. Vanjski dio je idealan za proljetne i ljetne evente, dok je unutarnji prostor dovoljno topao i fleksibilan da se savršeno uklopi u jesenske i zimske mjesece. Najvažnije mi je da prostor može svaki put izgledati potpuno drugačije – i da se prilagodi paru, temi, stilu ili atmosferi koju žele postići.

Često spominjete toplinu i individualni pristup. Kako to izgleda u praksi?

Najviše me veseli kada naš prostor može ugostiti događaje naših obitelji i prijatelja. Jedan od najdražih dana u godini mi je rođendan mog sina Teddyja, koji svake godine jedva čeka svoje slavlje na našoj livadi. Svake godine osmislimo potpuno novu temu i nove atrakcije, uz pomoć divnih partnera iz Maskota. Takvi trenuci me podsjećaju zašto volim ovaj posao – jer se radi o emociji, zajedništvu i stvaranju uspomena.

Kada je riječ o suradnjama, kakve partnere birate?

U ovom poslu najvažnije je imati ljude kojima vjerujete. Suradnja s fotografima, bendovima, dekoraterima, tehničkim timovima i agencijama iznimno je važan dio svakog eventa. Imamo sreće da radimo s profesionalcima koji su izuzetno odgovorni, kreativni i posvećeni. To je suradnja koja svima donosi vrijednost – nama, njima, a najviše našim klijentima.

Kao dvorana smo vrlo fleksibilni i možemo se prilagoditi najrazličitijim zahtjevima, a pritom smo potpuno opremljeni svim bitnim sadržajima. Ponosna sam i na novu, veliku profesionalnu kuhinju koja nam omogućuje dodatnu kvalitetu u gastronomskom segmentu.

Često ističete važnost estetike i konstantnog ulaganja. Možete li to malo proširiti?

Uređenje prostora je nešto čemu pridajemo veliku pažnju.

Prostor mora biti ugodan, dobro održavan, moderan i uvijek u trendu, ali nikada pretjeran. Mi se ne vodimo kratkotrajnim trendovima – više tražimo bezvremensku eleganciju koju je lako personalizirati. Priroda koja nas okružuje daje nam jedan luksuz koji ne izlazi iz mode. Moderne lokacije se mijenjaju, pojavljuju i nestaju, ali golf-tereni i priroda ostaju simboli kvalitete i smirenosti. Naša misija je biti mjesto koje se s jednakom ljepotom može transformirati iz dnevnog u večernji event, iz romantičnog u minimalistički, iz raskošnog u poslovni.

Andreja Turkić

Božićni domjenci su poseban dio godine. Kako ih doživljavate?

Božićni domjenci za nas nisu samo još jedan event. To su trenuci kada se tvrtke okupljaju, slave zajedništvo i uspjeh, i zato im pristupamo s puno pažnje. Jako se veselimo blagdanskim dekoracijama i svake godine pokušavamo napraviti nešto novo. Zahvaljujući divnoj Mariji iz Makeitspecialstudia možemo reći da imamo jedne od najljepših poslovnih blagdanskih kulisa u gradu.

Mnogi ne znaju da poslovni početci nisu bili nimalo jednostavni. Kako gledate na to razdoblje?

Počeli smo u vrijeme korone, zatvorenih prostora, ograničenja i velike neizvjesnosti. Uz to smo se morali probiti na tržištu na kojem su već postojala etablirana imena. To je bila faza puna izazova – i osobnih i poslovnih. Ali s ponosom mogu reći da se trud, strpljenje i pristup isplatio. Danas imamo predivne odnose s konkurencijom, suradnicima i klijentima, i ponosni smo na razinu povjerenja koju smo izgradili.

Što biste izdvojili kao ključ Vašeg uspjeha?

Toplina, iskren pristup, stalna ulaganja u prostor i ljude, te želja da svaki događaj bude poseban baš po onome što predstavlja – ne po trendu, nego po priči koju nosi.

Foto: Riverside Garden